Companiile de turism care folosesc tehnologii perturbatoare pentru a stimula personalizarea și pentru a reduce fricțiunile pentru client vor fi liderii viitori ai pieței, potrivit experților care s-au reunit săptămâna aceasta la Arabian Travel Market (ATM), care s-a desfășurat la Dubai. Și, în ceea ce privește personalizarea, cu siguranță WhatsApp și Facebook au de câștigat.
Pentru Terry Kane, responsabilul lui Facebook pentru verticalele Turismului, Automobilelor, Telecomunicațiilor și Serviciilor Financiare din Orientul Mijlociu, Africa de Nord și Pakistan, „dacă vrem să oferim cea mai personală experiența posibilă, va trebui să fie probabil prin intermediul WhatsApp sau Facebook, Ar trebui să fim capabili să rezervăm zboruri, să primim ticketul nostru de îmbărcare și să rezervăm cazarea direct de pe oricare dintre acestea. Aceste platforme ar trebui să fie asistentul nostru personal pentru multe aspecte ale vieții noastre, inclusiv călătoriile noastre”.
La rândul său, Ben Vinod, vicepreședinte senior și responsabil științific al companiei Sabre Corporation, a susținut că „trăim într-un scenariu axat pe inteligența artificială și machine learning, astfel încât accentul principal pentru sectorul nostru este distribuția inteligentă. Consumatorii doresc să vadă conținut relevant pentru ei, nu doresc să primească informații generice. Acesta este ceva care se schimbă în câțiva ani”.
Și el a dat ca exemplu: „Nu va trebui să oferi întotdeauna cele mai mici prețuri pe site-ul tău, ci cel mai bun tarif pentru preferințele clientului. Segmentarea este importantă deoarece îți permite să oferi conținut relevant pentru o nișă de populație. De asemenea, vedem nevoia unei personalizări one-to-one. Dorim să avem capacitatea de a oferi un răspuns personalizat care să fie valoros utilizatorului în segmentul său”.
Și în timp ce inovațiile, cum ar fi internetul tuturor lucrurilor (IoT), inteligența artificială, tehnologia de învățare și personalizarea au potențialul de a spori eficiența industriei turismului. Participanții la masa rotundă „Cine va vinde mai bine călătorii în viitor” au subliniat faptul că operatorii trebuia să ia în considerare și noi aplicații, care vor avea un impact asupra experienței clienților. Reprezentanții companiilor Booking.com, Sabre Corporation, Google, Facebook și Emirates.
Epoca clienților puternici
Fouad Talaat, directorul general al Serviciilor pentru Partenerii Booking.com pentru Orientul Mijlociu și Africa, a recunoscut că „deși unii cred că suntem în epoca perturbării, cred că am depășit-o și acum sunt în cea a clienților puternici„.
În acest sens, a explicat că Booking se consideră „o companie de inteligență artificială axată pe client, ceea ce înseamnă că aplicarea oricărei noi tehnologii este realizată pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor noștri. Nu experimentăm cu tehnologii emergente doar pentru a face acest lucru; dacă nu eliminăm fricțiunile nu investim în ele”.
Nu în zadar, așa cum a asigurat Kane, „astăzi în sectorul turismului există încă o mare cantitate de fricțiuni în fiecare fază a călătoriei, iar soluțiile mobile pot ajuta la eliminarea multora dintre ele. Așteptările se schimbă în mod constant. În momentul în care o companie rezolvă o problemă legată de cu fricțiunea, așteptările clientului se resetează„.
Arabian Travel Market
Dubai World Trade Center a găzduit pana miercuri ATM 2019, cu 2.500 de expozanți care și-au prezentat produsele și serviciile. Considerat de profesioniști din industrie ca un barometru al sectorului turistic din Orientul Mijlociu și Africa de Nord (MENA), la ediția anterioară a primit 39.000 de participanți, atingând astfel un record de participanți în istoria sa.
Sursă: hosteltur.com
[…] Mai multe informații despre acest târg în articolul WhatsApp și Facebook, asistenții noștri personali și de călătorii? […]