Shadow

Booking dorește să creeze o singură aplicație care să le gestioneze pe toate

Booking, gigantul de tehnologie de turism, care integrează și alte platforme precum Priceline, Kayak, Agoda, RentalCars și OpenTable, are două lucruri clare. Primul este că există o saturație de aplicații de tot felul pe piață: pentru a rezerva, a împărtăși experiențe, a se orienta. Al doilea este că este urgent să fie dezvoltată o aplicație unică care să le gestioneze pe toate

Mireia Prieto, manager regional al Booking Spania, a prezentat rezultatele unui sondaj realizat de Booking în rândul a 21.000 de persoane din 29 de țări, pentru a detecta tendințele cererii.

De exemplu, 68% dintre călători arată interes pentru a participa la schimburi culturale pentru a învăța o nouă abilitate. De asemenea, se observă o creștere de 25% a călătoriilor cu prietenii.

De asemenea, există 52% dintre utilizatori interesați să aibă un ghid digital personalizat.

O altă informație interesantă pentru Booking: 30% dintre călători caută să petreacă sejururi la casa altuia, „dar fără a fi nevoie să împărtășească experiența cu gazda„.

Iar pentru unul din trei turiști este atractivă ideea de a avea un agent de turism virtual acasă (o posibilitate din ce în ce mai aproape datorită asistenților de voce, cum ar fi Google Home sau Amazon Alexa).

 

Aplicații de călătorii

În plus, 44% dintre respondenți spun că vor folosi aplicații de călătorie mai des. Dar problema, după cum a recunoscut Mireia Prieto, „este că utilizatorul nu dorește 1.000 de aplicații diferite„.

Prin urmare, potrivit managerului lui Booking, „platformele care vor supraviețui acestui boom tehnologic vor putea integra diferite activități„.

Și care este abordarea lui Booking la această tendință?

„Înainte eram o companie complet tranzacțională, în care ne concentrăm pe conversia în vânzări. Acum, vrem să incorporăm partea experiențială„, a spus el.

„Aceasta are loc în pre-sejur, sejur și post-sejur. Dacă suntem capabili să avem o aplicație unică care poate combina toate serviciile, cazare, rețele sociale, etc., vom simplifica totul foarte mult.”

De fapt, sondajul Booking ne arată chiar ce fel de servicii ar putea afișa această „aplicație unică”: agent de turism virtual acasă, ghid digital personalizat, facilitarea călătoriilor cu prietenii și schimburile culturale, sejururi în casele altor persoane…

Booking este împreună cu Expedia și Ctrip una dintre cele mai mari agenții de turism online din lume. 

Această tendință de creștere a agențiilor online „arată că consumatorii se simt mai comfortabil să cumpere prin intermediari decât direct cu hotelul sau printr-un punctcom”, avertiza recent Hotelbeds.

Întrebarea dominantă pentru viitor este dacă această dominație va continua să se extindă în cazul în care giganți precum Booking vor reuși să forjeze un „Inel Unic” pentru călătorii.

 

Sursă: hosteltur.com

1 Comment

Dă-i un răspuns lui Booking, TripAdvisor si Google concurează pentru Inelul Unic al călătoriei | evisionturism Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.