Booking, TripAdvisor si Google concurează pentru Inelul Unic al călătoriei

Gigantii tehnologici precum GoogleTripAdvisor și Booking concurează pentru „Inelul unic”, o aplicație universală care integrează tot ceea ce este necesar pentru planificarea și rezervarea unei vacanțe, de la fazele de inspirație din rețelele sociale pana la procesele de rezervare și achiziționare a tuturor componentelor călătoriei. Obiectivul ar fi crearea unui instrument dominant, care este utilizat de milioane de consumatori, obținând astfel o poziție de forță față de alți actori de pe piața turismului. 

Această competiție are o rațiune de a fi: 71% dintre călători au efectuat căutări legate de călătorii de pe smartphone-ul lor în 2017, un procent care reprezintă o creștere notabilă în comparație cu rata de 56% înregistrată în 2016.

Fotografie Hosteltur

Google

Google începe probabil cu un avantaj în această cursă, deoarece compania nu numai că deține cel mai folosit motor de căutare din Occident, dar controlează și sistemul de operare Android pentru dispozitivele mobile și a dezvoltat numeroase aplicații care funcționează ca într-o rețea.

În acest fel, Google Maps, Google Hotel Ads, Google My Business, Reserve with Google, Google Play, Google Flights, etc., funcționează ca cei trei mușchetari: toate simultan.

Google: „Oamenii preferă opțiunile care reflectă obiceiurile și preferințele lor de călătorie în loc să privească mai multe opțiuni”. 

„Oamenii caută un agent de turism online 24/7 care să răspundă tuturor nevoilor lor. Consumatorii se îndreaptă către servicii care oferă acest lucru”, spune compania.

TripAdvisor

Anul trecut, TripAdvisor a lansat noul său site web și aplicația mobilă, instrumente cu care încearcă să devină site-ul de referință pentru a planifica călătoria de la început până la sfârșit.

TripAdvisor: „ideea este de a aplica cei mai bun de la alte rețele sociale la modelul nostru de succes”. 

Astfel, noul TripAdvisor, „oferă utilizatorilor conținut excelent de la oameni, branduri și persoane influente în care au încredere pentru a primi sfaturi despre călătorii și destinații înainte în timpul și călătoriei lor. Odată cu introducerea acestor noi voci călătorii își pot planifica mai bine călătoriile, găsindu-și cu usurință hotelul, experiență sau restaurantul ideal”, spune CEO-ul companiei, Stephen Kaufer.

Obiectivul este, în propriile sale cuvinte, ca „la fel cum ai site-ul și aplicația ta pentru muzică sau cumpărături, TripAdvisor este acum resursa ta de călătorie”.

 

Booking

Și între timp, Booking a ajuns la concluzia că există o saturație de aplicații de călătorie de tot felul pe piață: pentru a rezerva, a împărtăși experiențe, a orienta etc. Prin urmare, încearcă să dezvolte o aplicație unică, care este impusă pe piață.

Potrivit unui sondaj realizat de această companie, 44% dintre respondenți spun că vor folosi aplicații de călătorie mai des. Dar problema „este că utilizatorul nu dorește 1.000 de aplicații diferite”, spune Mireia Prieto, manager regional al Booking Spania.

Prin urmare, spune el, „platformele care supraviețuiesc acestui boom tehnologic vor putea integra diferite activități”. Și care este abordarea Booking la această tendință?

Booking: „Înainte eram o companie complet tranzacțională, concentrată pe conversie. Acum vrem să incorporăm partea experiențială”. 

„Acest lucru se întâmplă prin pre-ședere, ședere și post-ședere. Dacă reușim să avem o aplicație unică care să poată combina toate serviciile, cazarea rețelelor sociale etc., o vom simplifica foarte mult”. A se vedea articolul Booking dorește să creeze o singură aplicație care să le gestioneze pe toate.

Deoarece, potrivit experților în comercializare digitală, călătorul are nevoie de o platformă unică pentru orice fază a călătoriei sale și unde să poată plăti în siguranță pentru serviciile care le achiziționează.

În acest sens, compania chineză WeChat ar putea fi modelul viitorului către care tind tendințele occidentale.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.