Volumul rezervărilor online continuă să avanseze în Europa, deși este o piață destul de matură, dispozitivele mobile sau spațiile de cazare private sunt câteva elemente care transformă peisajul. Acestea sunt cele cinci numere cheie pe care PhoCusWright le oferă într-o infografie despre comportamentul sectorului în 2018.
1. Creșterea pieței online din Europa a fost de 7%, un impuls determinat de creșterea rezervărilor mobile.
2. Sectorul OTA este în miscare, dar către un monopol în creștere. Prăpastia dintre cei doi mari lideri și restul online se extinde. Booking.com și Expedia reprezintă 70% din piața OTA din Europa.
3. Overturismul creează indignare, dar și oportunitaăți: cazarea privată profita de cererea crescută.
4. Rezervările directe pe site-urile furnizorilor câștigă bătălia și reprezintă deja aplicații mobile, 66% din piață, comparativ cu 34% distribuite de OTA.
5. Pentru a pune capăt incertitudinii cu privire la modul în care Brexit va modifica date importante. Piața britanică este cea mai mare piață de călătorii online din Europa, cu 67% de penetrare online.
Sursă: hosteltur.com