Provocări mari pentru OTA în Europa până în 2022, deși acestea vor continua să crească

În ciuda provocărilor pieței, rezervările prin intermediul agențiilor online continuă să crească În Europa. În 2018, canalul de furnizori prin OTA a atins o cifră de afaceri de 47.9 miliarde de dolari, potrivit PhoCusWright, care se așteaptă la o creștere modestă pentru anii următori. 

 

Proiecția este că acest canal va crește, însă, la jumătate din ritmul în care se fac rezervările directe cu furnizorii. 

 

În ceea ce priveste OTA, mai precis, acestea vor înregistra creșteri neregulate, deoarece rezervările prin computer vor rămâne neschimbate în următorii ani, în timp ce telefoanele mobile vor dispărea. De fapt, până în 2022 vor reprezenta o treime din rezervările prin OTA în Europa, fie prin intermediul site-urilor web mobile, prin utilizarea aplicațiilor. 

 

Potrivit raportului, agențiile online care operează pe piața europeană se află într-o poziție interesantă în 2018. Pe de o parte, acești intermediari au fost fundamentali pentru maturizarea pieței online din regiune, iar numele jucătorilor cheie este cunoscut în rândul călătorilor europeni. Dar, din ce în ce mai mult, imaginea s-a redus în așa fel încât, în lupta pentru rezervărilor a OTA, încât doar unul sau doi jucători concurează, ceea ce face foarte dificilă intrarea în jocul pentru micile OTA. 

 

OTA-urile au fost, de asemenea, eclipsate pe anumite segmente de canalul direct al furnizorilor online, ca urmare a succesului obținut de furnizori în dezvoltarea și promovarea propriilor lor platforme de rezervare. 

 

Istoric, OTA s-au concentrat mai mult pe tehnologie decât furnizorii și este esențial pentru ca aceștia să mențină această abordare pentru a rămâne competitivi cu rezervări online directe în anumite segmente. Acest lucru este valabil în special în ceea ce privește un canal cu creștere mare, cum ar fi mobilul. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.