Lobby-ul hotelului devine noua piață publică

Hotelurile au început să-și transforme lobby-urile și zonele comune în centre de întâlnire care să atragă atât clienți, cât și localnici pana devin noua piață publică. În parte, această tendință răspunde la numărul tot mai mare de spații de coworking și nomazi digitali care îmbunătățesc colaborarea în spații de lucru partajate în întreaga lume. 

Hotelul Ace din New York se remarcă printre numărul tot mai mare de unități care nu numai că permit utilizarea spațiilor publice celor care nu sunt cazați acolo, dar ți atrag cu Wi-Fi gratuit, toalete publice și mufe pretutindeni. La toate acestea se adaugă mese comunale, care sunt de obicei pline, cu gustări cu design până la 4 dimineața.

Obiectivul, așa cum a explicat Kelly Sawdon, partner și sef de creativitate al lanțului, a fost acela ca „lobby-urile noastre au devenit spații pentru întâlniri ale comunității și le-am conceput cu această idee în minte. Hotelurile noastre s-au născut din dragostea noastră pentru orașe și oameni și asta înseamnă să oferim spații pentru toată lumea, indiferent dacă sunt clienți sau vecinii noștri.

Acest model a prins la industrie, de la Tel Aviv până la Seul și la lanțul de hoteluri de tip boutique Graduate Hotels, a cărui hoteluri sunt situate în orașele universitare din Statele Unite. Și The Student Hotel a exportat experiența sa de coworking în Germania.

 

Marile lanțuri adoptă modelul

Tendințele s-au mutat la un alt nivel atunci când unele dintre marile lanțuri au ales să creeze branduri cu un accent renovat pe spațiile comune.

În 2013, Marriott International a început să dezvolte conceptul de Moxy Hotels, un brand cu zone comune mai mari și mai dinamice, care distrag spațiul din camere. Hotelurile sale nu au o recepție, dar clienții fac check-in la bar, unde ridică cheia în timp ce poate bea un pahar. În aceste mari zone comune pot lucra în timp ce interacționează cu rezidenții care iau ceva în acel spațiu public.

Brandul are 80 de hoteluri în proiect în Statele Unite, Europa și Asia. Marriott se așteaptă ca brandurile sale concentrate pe renovarea zonelor comune să se dubleze până în 2022, crescând la un raport care înmulțește cu patru evoluția estimată pentru restul potofoliul său.

Și hotelurile Sheraton vor reînnoi 450 din lobby-urile sale, unde vor fi implementate așa-numitele „mese de productivitate”, cu prize, porturi USB și sertare pe care utilizatorii le pot închiria, precum și spațiile disponibile pentru întâlniri.

 

Spații și pentru localnici

Unele hoteluri au făcut un alt pas și au permis localnicilor să le folosească spațiile de coworking. Acesta este cazul hotelului Zoku din Amsterdam, care își întâmpină atât clienții, cât și rezidenții pe termen lung și îi invită pe toți să își folosească spațiile în timpul zilei.

Este, în cuvintele lui Hans Meyer, co-fondatorul său, „o nouă categorie în industria hotelieră, un hibrid între casă și birou cu servicii hoteliere„, cu cafea zilnică, o „pauză de prăjituri” după-amiaza și mesele comunale o dată pe săptămână.

Beneficiile pentru hotel sunt atât imediate cât și pe termen lung, cu cât veți atrage mai mulți rezidenți în lobby-ul său, cu atât va fi mai apreciat totul. Iar călătorii de astăzi sunt din ce în ce mai atrași de trăirea unor experiențe cu adevărat autentice.

 

Instagram

Acest lucru implică, de asemenea, experiențe Instagram. Un lobby la modă este mai atractiv în funcție de cine este în el. Pagina web a Moxy găzduiește fotografii ale clienților din întreaga lume; în timp ce secțiunea de întrebări frecvente al Ace Hotel includ una despre cum pot fi găzduiți fotografi profesioniști în unitățile sale.

Ce înseamnă toate acestea pentru viitorul hotelurilor? Pentru freelanceri și nomazi digitali, au la dispoziție o selecție mai mare de spații de coworking gratuite și la modă; în timp ce pentru călători va însemna să se întâlnească în lobby-ul în fierbere plin de localnici și oameni de afaceri ca ei; iar pentru hoteluri un nou canal de venituri datorită consumului făcut de clienți și rezidenți în timp ce folosesc aceste zone pentru a lucra.

Informația de referință este disponibilă pe The New York Times.

 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.