Meliá Hotels International și-a prezentat noul site web pentru a anticipa așteptările și obiceiurile de consum ale unei noi generații de călători, concentrați pe utilizator, canalul mobil și experiența. În acest fel, se urmărește să ofere „o experiență digitală (aproape) la fel de completă și stimulativă ca și cea prezențială„, potrivit unor surse din lanț.
Meliá.com este un canal strategic pentru lanț, care găzduiește deja aproximativ 50% din rezervările sale, atât clienți finali, cât și de la grupuri profesionale (agenții de turism, companii și organizatori de grup).
Noul site urmărește să promoveze trei aspecte care constituie o valoare diferențială în nouă realitate a turismului în perioada post-pandemie: ridicarea poziționării brandurilor și hotelurilor Grupului; personalizarea și programul de fidelizare ca elemente cheie de diferențiere; și să arate o viziune mult mai experiențială asupra hotelurilor și destinațiilor în care își desfășoară activitatea.
Melia.com Next Generation creează o experiență „one to one” cu clienții, personalizata în funcție de gusturile și nevoile acestora datorită aplicării unui sistem inovator de personalizare în timp real, bazat pe inteligența artificială.
Noul site prezintă mai multe noutăți, precum oferirea altor servicii dincolo de vânzarea unei camere, nu doar ale hotelului în sine, ci și ale destinațiilor care compun experiența de călătorie ci și ale destinațiilor care compun experiența de călătorie 360 a clientului. Pe lângă incoporarea unui nou proces de rezervare bazat pe atribute, în care comparația este mai ușoară și utilizatorul simte o mai mare transparență și control, facilitând upselling pentru cei care caută mai multe produse premium.
Mai multe informații despre inovațiile Meliá în știrea Meliá pregătește deja proiecte pentru a intra în Metavers.
Nu degeaba, după cum a subliniat Manuel Riego, vicepreședintele de Marketing al lanțului, „azi călătoria clienților noștri începe în fața mobilului lor, atunci când își caută hotelul său destinația și din acest motiv este esențial să le oferim confort, încredere și avantaje diferențiate din minutul 1 al procesului de rezervare”.
Sursă: hosteltur.com