Shadow

Cum să alegi un mix de canale care stimulează vânzările hoteliere?

O vizibilitate mai mare în rândul publicului țintă este ceea ce caută toate hotelurile și unitățile de cazare cu planul lor de distribuție, deoarece acest lucru generează venituri mai bune. O strategie bună ar trebui să fie mixtă și să includă nu numai cele mai populare agenții online (OTA) din lume, ci și să acorde atenție celor regionale și de nișă. Cloudbeds oferă o serie de sfaturi pentru a spori rezervările. 

 

Proprietățile care se conectează la șase sau mai multe canale „își triplează veniturile” în comparație cu cele care se conectează la un singur canal, conform datelor clienților Cloudbeds. Sugestia platformei este de a „crea o combinație optimă”, care să includă două OTA globale, una din regiune de destinație, două OTA locale și una specializată, două OTA locale și una specializată, destinată unor audiențe specifice. 

 

În cazul in care unitatea nu dispune de o niță de piață, este indicat să se adauge o altă piață regională, deoarece acestea pot fi folosite pentru a atrage vizitatori din alte țări și „să fie deosebit de utile pentru acoperirea cererii în sezonul scăzut”, profitând de inversarea anotimpurilor. 

 

Pentru unitățile cu mai mult de 100 de camere, sfatul este să adăugați „cel puțin un canal suplimentar pe secțiune pentru un total de 9 sau 10 canale, pentru a crește și mai mult veniturile”. 

How to design a profitable hotel distribution strategy in 6 steps

 

Șapte pași de făcut

Pentru a construi un mix „ideal” de canale, Cloudbeds oferă șapte sfaturi:

 

1. Include canalele esențiale. Mixul de distribuție ar trebui să includă agențiile online „cu care esti familiarizat” și să înveți cum să optimizezi profilul proprietății în OTA, să îmbunătățești rangul anunțului pe site-ul tău și să câștigi mai multă vizibilitate. 

 

2. Luați în considerare canale alternative, cum ar fi băncile de paturi, pentru că adesea cumpără camere angro și pentru anumite date, la prețuri reduse, și le revinde către OTA și agenții de turism tradiționale, și le revinde către OTA și agenții de turism tradiționale, astfel încât „pot fi utile pentru a umple camere goale și pentru a atrage noi segmente de călători”. 

 

3. Întelegeți modelul de afaceri al agențiilor online. Activitatea OTA este, pe de o parte, să acționeze ca agenți, trimițând rezervările făcute de clienți către hoteluri și primind în schimb un comision. Un alt model comun este comerciantul, prin care hotelurile vând camere la prețuri angro către OTA, iar OTA-urile sunt responsabile de stabilirea tarifelor camerelor și vânzarea acestora clienților. Iar al treilea este modelul de publicitate. 

 

4. Analizați tarifele și comisioanele. Toate agențiile online percep tarife și comisioane diferite, în funcție de modelul lor de business (între 15% și 25%), iar cazarea trebuie să identifice „tarifele pe canal și valoarea pe care o obține proprietatea ta de la fiecare dintre ele”, remarcă aceștia. OTA-urile mai mici percep de obicei comisioane mai mici. O bună practica ar putea fi „includerea unei combinații de OTA cu diferite structuri de comisioane pentru a obține cea mai mare vizibilitate pentru proprietatea ta, limitând în același timp cheltuielile”. 

 

5. Fiți acolo unde sunt concurenții. Este important ca unitățile de cazare să se uite unde vând concurenții și să fie activi pe acele canale, „nu numai pentru a obține un avantaj competitiv, ci și pentru că aceste OTA sunt probabil cele mai bune canale pentru a găsi publicul țintă”. La rândul lor, canalele neglijate trebuie identificate, pentru a fi primii și a câștiga cota de piață. 

 

6. Măsurați rezultatele. Odată alese canalele, combinația trebuie revizuită constant și analizate rezultatele acesteia, pentru a vedea care canal aduce mai multe rezervări și dacă este compensată de costurile comisioanelor. 

 

7. Nu neglija recenziile. Pe măsură ce numărul canalelor de marketing crește, cazarea este mai expusă recenziilor. Recenziile online pozitive „sunt unul dintre cele mai bune instrumente de a converti călătorii în oaspeți”, în timp ce o recenzie proastă poate afecta afacerile, motiv pentru care este necesar să existe o strategie de gestionare a reputației online. Trimiterea de sondaje pentru a măsura satisfacțiilor oaspeților poate ajuta la rezolvarea problemelor care altfel ar putea duce la o evaluare negativă pe o anumită platformă. 

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.