Shadow

Niciodată nu este prea târziu pentru a te schimba, potrivit OTA

Cele mai mari două OTA din lume, Expedia Inc. și Priceline Group, și-au modificat numele în 2018 pentru a-l adapta la realitatea afacerii și la ceea ce constituie puterea acesteia. Depășind ambele cifre de afaceri de 10.000 de milioane de euro, vor aspira să cucerească lumea în continuare. 

 

În primul trimestru al anului, cele două mari agenții online au anunțat o schimbare de nume, fără a-și asuma riscuri mari și cu un obiectiv foarte similar. Astfel, la sfârșitul lunii februarie a anului trecut Priceline Group, puțin cunoscut în Europa cu numele companiei-mamă, a ales să adopte numele Booking Holding, argumentând că afacerea filialei sale Booking.com este cea mai mare din cadrul companiei și tocmai cea mai cunoscută la nivel mondial. 

 

Grupul este integrat, de asemenea, de către marele sau site de rezervări hoteliere, de către OTA-urile Priceline.com și Agoda, metasearch-urile Kayak, precum și de portalurile de transport și restaurare Rentalcars și OpenTable

 

În 2017, cifra de afaceri totală a ajuns la 12.681 milioane de dolari (10.279 milioane de euro), reprezentând o creștere de 18%; în timp ce beneficiile s-au ridicat la 2.340 milioane de dolari (1.897 milioane de euro), cu aproape 10% mai mult. După cum a menționat directorul său general, Glenn Fogel, în ultimii douăzeci de ani afacerea lui Booking a depășit cu mult pe cea a Priceline, care operează doar în Statele Unite, ajungând la 220 de țări cu peste 40 de tari în mai mult de 40 de limbi. 

Se estimează că piața online de călătorii ar fi ajuns la 1.3 miliarde de euro în 2018, ceea ce indică un mare potențial pentru ca marile OTA să crească în continuare.
Se estimează că piața online de călătorii ar fi ajuns la 1.3 miliarde de euro în 2018, ceea ce indică un mare potențial pentru ca marile OTA să crească în continuare.

 

Deși compania nu furnizează date de către filiale, însă recunoaște că Booking este cea mai mare sursa de venit, un site web care este, de asemenea, în plină expansiune și axat pe diversificarea produselor, deoarece anunțul său din aprilie anul trecut arată că a atins deja cinci milioane de unități de cazare non-hoteliere pe platforma sa, o ofertă care a crescut cu 27% față de 2017. 

 

Pregătirea terenului pentru a continua să crească

La rândul său, Expedia a făcut o schimbare mai imperceptibilă în martie 2018, trecând de la a se numi Expedia Inc., la Expedia Group. Cu o cifră de afaceri de 10.059 milioane de dolari (8.197 milioane de euro), în creștere cu 14,6%, și cu profituri de 378 milioane de dolari (308 milioane de euro), cu 34% mai mult, în 2017 a rămas în urma marelui său rival cu care menține un impuls pentru conducerea mondială de zeci de ani alternând la putere. În acest caz, noul nume al companiei încearcă să reflecte tocmai dimensiunea și varietatea. 

 

Claritatea pe care o cere piață

Expedia nu a încetat să crească în ultimii ani, în special cu achiziții noi, fiind printre cele mai relevante achiziția portalului HomeAway, cu care a reușit să fie prezent în segmentul de cazare cu cel mai mare potențial la nivel mondial. În total, el integrează mai mult de douăzeci de companii, inclusiv puternica companie australiană Wotif, mai multe companii de tehnologie și un motor de metasearch foarte relevant precum Trivago

 

După anunțul schimbării sale în Expedia Group, CEO-ul său Mark Okerstrom, a subliniat că noul nume și identitatea grupului reflectă mai bine, „natura globală a afacerii noastre, articulând cu o claritate mai mare cine am devenit și cine aspirăm să fim”. 

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.