Agențiile online ar putea avea asigurat viitorul modelului lor de afacere, cel puțin în partea sa esențială, după cum reiese dintr-un raport întitulat ‘Generations on the move’ (Generații în mișcare), publicat de Expedia. Analizând datele pieței din Statele Unite, se arată preferințele generației Milenials și ale membrilor Generației Z pentru că au posibilitatea de a rezerva toate componentele călătoriei pe un singur site web.
Cu marea explozie pe care a experimentat-o piața online cu atât de multe site-uri diferite de hoteluri și companii aeriene, majoritatea clienților aleg să viziteze un site care să le ofere totul pentru confortul lor.
Dacă a avea totul într-un singur loc face achiziția mai ușoară, va fi de asemenea preferată de consumator. Și acest lucru arată raportul. Jumătate din Generația Z și 48% din milenials asigură că a vizita site-ul unei OTA este opțiunea preferată pentru rezervarea transportului și a cazării.
Studiul arată că, în general, în rândul populației din Statele Unite, 55% dintre călători ar lua în considerare și 15% ar rezerva cu siguranță o călătorie în întregime prin intermediul unei agenții online fără a vizita alt site web.
Sursă: hosteltur.com