Priceline continuă să-şi diversifice activitatea prin achiziţii

Grupul online Priceline, care deţine agenţia Booking, a continuat în 2015 cu strategia sa de achiziţii pentru a fi prezentă în din ce în ce mai multe segmente de turism, de obicei, prin cumpărarea de companii cu un important component high-tech.

Mişcările sale cele mai recente au fost concentrate mai mult pe diversificarea pieţelor decât pe consolidarea prezenţei sale în piaţa de origine, Statele Unite, pe care se concentrează cel mai mare concurent al său, Expedia, cu cumpărarea agenţiilor Travelocity şi Orbitz. Astfel, ultima sa operaţiune major, anunţată în mai, a fost achiziţionarea unui pachet mai mare de acţiuni în cea mai mare OTA chineză, Ctrip, ajungând astfel să controleze 10,5% din capital.

Ultima sa achiziţie a avut loc la începutul lunii septembrie, a companiei care se dedică dezvoltării de software B2B pentru managementul rezervărilor în restaurante AS Digital, cu sediul în Australia, o tranzacţie care îi permite să continue să crească într-o zonă în care cumpărase deja Open Table în 2014, aşa cum am informat în ştirea Priceline cumpără site-ul de rezervare de restaurante Open Table pentru 1920 M €.

AS Digital este a doua investiţie în segmentul de restaurante. #shu#

AS Digital este a doua investiţie în segmentul de restaurante. Imagine Shutterstock.

Priceline a anunţat că AS Digital va fi integrat în brandul Open Table şi va servi pentru a accelera intrarea acestuia pe piaţă din Australia şi chiar pentru a intra în Japonia şi în regiunea Asia-Pacific, în general. Compania australiană are operaţiuni la nivel mondial, 2.500 de membri şi software-ul său a fost folosit de peste 250 milioane de clienţi.

Grupul online a cumpărat în ultimii ani mai multe companii de tehnologie din sector, cum ar fi Hotel Ninjas şi Buuteeq, despre cea din urmă am informat în ştirea Priceline cumpără furnizorul de tehnologie pentru hoteluri Buuteeq.

 

 

Sursă: hosteltur.com

 

 

Leave a Reply