Vânzarea directă va decola în trei ani ca principal canal de distribuție online, când va reprezenta 71% din rezervările brute prin Internet, conform previziunilor Phocuswright pentru piața turistică europeană 2021-2025. Astăzi canalizează deja 36% față de cele 19% deținute de OTA.
Rezervările efectuate prin site-urile și aplicațiile furnizorilor reprezintă deja două treimi din cele făcute anul trecut, o cotă de piață care se așteaptă să continue să crească.
La rândul său, canalul offline al rezervărilor brute înregistrate în Europa prezintă cel mai mic procent până în prezent, deși continuă să fie majoritar, cu 45% din total. Această secțiune include tote cele efectuate prin telefon, centru de rezervări și serviciul corporativ de gestionare a rezervărilor, sau direct personal.
Mai multe știri legate de Phocuswright:
– Eliminarea fricțiunilor cu o singură identitate digitală în timpul călătoriilor
– Tendințe care marchează fiecare dintre cele șase piețe europene
– Inteligența artificială: 7 diferențe între ceea ce a promis și ceea ce oferă
Piața europeană a rezervărilor turistice brute a urcat la 141,4 miliarde de euro în 2021, după cum a dezvăluit Phocuswright, care avertizează însă că doar în 2025 va ajunge la 91% din valorea anului 2019.
Sursă: hosteltur.com