Google Asistant oferă deja posibilitatea de a rezerva o cameră prin voce, pe lângă consultarea disponibilității și a prețurilor diferite, pur și simplu printr-o conversație cu telefonul mobil, pentru a plăti apoi cu Google Play.
Google a semnat deja acorduri cu lanțuri precum Choice Hotels, AccorHotels și InterContinental Hotels Group (IHG), precum și cu OTA și parteneri precum Booking Holdings, Expedia, Mirai și Travelclick, pentru a eficientiza și simplifica procesul de rezervare.
Această opțiune este deja disponibilă în Statele Unite, atât pe Android cât și pe iOS, în opinia vicepreședintelui său de Management de Produs pentru sectorul turistic, Richard Holen, „este doar primul pas în scopul facilitării procesului de rezervare de hotel cu Google Aisstant”.
Cardul de îmbarcare, tot prin voce
Dar nu este singura noutate, deoarece Asistant îl apropie acum pe utilizator de îmbarcarea în avion. Dacă până acum putea să caute zboruri, să verifice prețurile și să monitorizeze starea zborului său, în curând va putea scoate cardul de îmbarcare, să îl salveze și să îl recupereze apoi pe telefonul mobil.
Mai mult, dacă utilizatorul călătorește în Statele Unite și confirmarea zborului său este pe Gmail, Google Asistant îi va trimite o notificare pe telefonul său mobil amintindu-i că check-in-ul este deja disponibil, deși el poate să adreseze Asistentului prin voce pentru a efectua aceste proceduri, astfel încât numai este necesar să își amintească numărul de confirmare. Apoi poate vedea cardul de îmbarcare pe Google Pay sau să îi ceară să i-o arate.
În prezent, acest serviciu este disponibil pentru zboruri interne în Statele Unite operate de United Airlines, dar Holden afirmă că speră să îl extindă „în curând” la mai multe companii aeriene și rute.
Totul cu scopul de a economisi timp utilizatorului pentru ca acesta să se concentreze pe cea mai importantă parte a călătoriei: călătoria însăși.
Sursă: hosteltur.com