Shadow

Finaliștii competiției de start-up-uri a OMT și Sommet Education

Organizația Mondială a Turismului (OMT) și Sommet Education au lansat în iunie „Hospitality Challenge”, o competiție inovatoare menită să identifice idei și persoane capabile să accelereze recuperarea sectorului turistic, unul dintre cele mai afectate de pandemie. Inițiativa a primit aproape 600 de cereri din întreaga lume, dintre care au fost selectați 30 de finaliști. 

Din cele 600 de cereri primite, aproximativ 40% au fost din America, Europa (30%), Africa și Orientul Mijlociu (ambele 20%) și Asia-Pacific (10%). Toți au trasat patru tendințe: reducerea deșeurilor și durabilitate, ocuparea forței de muncă și educație, siguranță și experiența de călătorie, precum și venituri și productivitate.

Aproape 50% din aceste proiecte se adresează Obiectivului de Dezvoltare Durabilă 8: muncă decentă și creștere economică. Mulți oferă, de asemenea, perspective noi asupra provocării ridicate de coronavirus.

Turismul de mâine, așa cum a subliniat secretarul general al OMT, Zurab Pololikashvili, „trebuie să primească idei noi, voci noi și toată diversitatea pe care sectorul o oferă. Acest concurs evidențiază ceea ce oferă mai bun turismul și industria hotelieră la nivel mondial. Acesta arată cum inovatorii din întreaga lume pot menține turismul și călătoriile în fruntea dezvoltării durabile și a schimbărilor pozitive pentru toți„.

Oamenii și planeta, în centru

Competiția s-a concentrat pe patru categorii, hotelurile și operatiunile conexe fiind cele mai remarcabile, cu 40% din cereri, urmate de călătoriile de lux, bunurii și servicii (35%), alimente și băuturi (15%), și proiect imobiliar inteligent (10%).

Descompunerea diferitelor categorii arată un interes puternic în îmbunătățirea părții operaționale a hotelurilor prin impactul lor social, cu multe proiecte menite să reducă șomajul și să stimuleze gestionarea resurselor umane. 

Concursul a primit un număr mare de proiecte de înaltă calitate care promovează incluziunea și durabilitatea pentru a reinventa „ospitalitatea de mâine” și care aduc, de asemenea, idei noi în sectorul turistic. Acest lucru va facilita ca turismul și ospitalitatea și călătoriile să contribuie în continuare la redresarea economică generală.

Cei trei câștigători vor fi anunțați în martie

Cei trei câștigători vor fi anunțați în martie, dar acești 30 de finaliști au câștigat deja o bursă de la Sommet Education, grupul de instituții internaționale specializate în formare hotelieră, arte culinare și patiserie al Glion Institute of Higer Education, Les Roches și École Ducasse, care îi va ajuta să-și dezvolte talentele. Mai exact, vor primi o bursă completă pentru programe de master, MBA și postuniversitar, precum și cursuri de specializare în 30 de programe de formare hotelieră.

Bursele vizează accelerarea dezvoltării persoanelor cu talent care vor construi sectorul viitorului. Dintre cei 30 de câștigători ai burselor, cei trei câștigători vor primi capital inițial de la Eurazeo, principalul grup de investiții din care face parte Sommet Education, pentru a-și aduce la viață proiectele și a-și spori șansele de a avea un impact asupra industriei turismului și ospitalității.

În acest sens, Benoît-Etienne Domenget, director executiv Sommet Education , a fost încântat să primească “atâtea talente diversificate în instituțiile noastre anul viitor. Varietatea experiențelor și a profilurilor va fi o sursă de creativitate și va aduce noi perspective pentru toți„.

Cei 30 de finaliști selectați

– Chartok, software de colaborare hotelieră.

– Coliving Hotels, închirieri de locuințe partajate pe termen mediu și lung.

– Digital Butler, asistență personalizată pentru oaspeți.

– Digital Concierge, experiență digitalizată pentru oaspeți.

– First Classet, modelul activului și procesul de plată.

– Food safety and organic food production.

– GauVendi, sistem de vânzare cu amănuntul.

– Go-Travel direct hotel booking, club de rezervări directe bazat pe date.

– Hogaru, furnizor de curățenie și gestionarea instalațiilor.

– Hosbot, asistent digital pentru ospitalitate.

– Hospitality Onlearning, platforma online de învânțare pentru ospitalitate.

– HUTS, suport pentru gestionarea resurselor umane.

– Join F&B, serviciu de angajare a persoanelor cu dizabilități.

– Komodore, automatizarea gestionarii oaspeților.

– Lemonade Social, e-commerce condus de experiență.

– Little Big Travel, furnizor de călătorii de experiențe.

– Luxury Origin, experiența de lux personalizabilă și captivantă.

– Mes Petites Feuilles, agricultură urbană inteligentă.

– Olappa Linens, lenjerie durabilă.

– Recotrack, proces de certificare pentru donarea de alimente.

– Searchef, platforma pentru partajarea de alimente și băuturi.

– Service Club Delivery, soluție de contractare.

– SiliconBali, angajarea tinerilor.

– Travel Seeds, platforma de rezervări online durabile.

– TrekSecure, o aplicație pentru a răspunde la contagierea cu COVID.

– Tiptrip, managementul comentariilor online ale oaspeților.

– Viridescent, platformă de rezervare online ecologică.

– Virtual Hospitality Research Platform, platformă de cercetare hotelieră.

– Woof Together, standarde în hoteluri care primesc animale de companie.

– Young Hotelier Network, integrare comunitară de impact social.

 

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.