Shadow

Elemente cheie ale strategiei de marketing hotelier în 2016

Mulți dintre directorii generali și de vânzări au făcut la sfârșitul anului 2015 ultimele finisări bugetelor de vânzări și marketing și au planificat pentru 2016, înainte să înceapă sezonul de RFP (solicitări de propuneri, acronimul în limba engleză). Iată câteva elemente cheie pentru a planifica strategia de marketing hotelier online pentru anul viitor. 

Pagina web. – Cea mai importantă parte a oricărei strategii online este propiul site web al hotelului. Aspecte importante care trebuie luate în considerare sau cel puțin comunicat furnizorilor sau personalului tehnic: 

– Responsive design, pentru că acum Google penalizează paginile care nu îl au în căutările de pe telefonul mobil. 

– Promovarea feedback-ului din partea clienților, pentru că afișându-le cresc conversiile online. 

– Actualizarea fotografiilor în cazul în care au mai mult de trei ani, pentru că acestea sunt esențiale pentru hoteluri. 

– Publicarea de clipuri video, fundamentale în procesul de vânzare: un video despre hotel pe site-ul său este un punct de vânzare important, și pe care și Google îl iubește

– Actualizarea rapidă a conținutului: se pare că a lăsa această sarcină altora nu este cea mai bună idee atunci când trăim într-o epocă în care conținutul este rege. Actualizarea site-ului ar trebui să fie o chestiune de minute. 

– Site în mai multe limbi: numeroase studii arată că atunci când pagina hotelului este tradusă în limba clienților săi este mult mai probabil că aceștia să rezerveze direct acolo. 

– Landing pages și ferestre pop-up: dacă se pot adăuga la site, acestea sunt mai eficiente pentru a capta și a reține utilizatorul. 

Consultantul John Kearney dezvăluie aspectele care trebuie luate în considerare pentru marketingul hotelier online în 2016. #shu#
Consultantul John Kearney dezvăluie aspectele care trebuie luate în considerare pentru marketingul hotelier online în 2016. Imagine Shutterstock.

 

Motorul de rezervare

– Motorul de rezervare trebuie să fie ușor de utilizat pentru utilizator. Multe dintre ele sunt excelente pentru revenue manageri, dar un camp minat pentru client, astfel că Hotelient recomandă compararea lui cu cel al Booking și a observa rezultatele. 

– Afișarea de complemente sau extra-uri în momentul rezervării, deoarece verifică faptul că veniturile cresc mai mult decât dacă sunt expuse în timpul procesului. Booking nu face acest lucru și în aceste prime momente, cu siguranță clientul compară prețurile hotelului cu cele ale unei OTA. 

– Crearea de diferite motoare de rezervare pentru oferte speciale: plasarea motorului de căutare în tot mai multe pagini cu doar câteva dintre promoțiile hotelului este vitală pentru a crește veniturile. Cei de la Hotelient sfătuiesc să se întrebe furnizorul dacă există posibilitatea de a crea ceva. 

 

Conectivitate

În cazul în care channel manager-ul nu poate fi conectat la Google, TripAdvisor, Trivago și alte metasearch-uri, trebuie căutate soluții alternative. 

– Separarea channel manger-ului de motorul de căutare, deoarece succesul acestuia din urmă va depinde de cât de mult va investi furnizorul pentru a ține pasul cu tendințele industriei, astfel încât separarea ambelor va permite hotelierului să se miște mai liber între furnizori fără disconfort. 

 

Publicitatea/SEO

– În cazul în care hotelul investește deja îAdwords dar nu este conectat la Google HPA (Hotel Price Ads), antreprenorul trebuie să îl rezolve. Google RSA (Remarketing Lists for Search Ads) are o rată mai bună de conversie și poate fi o investiție mai inteligentă

– Anunțurile „retargeting” s-au dovedit a fi o investiție foarte interesantă, deoarece studiile arată că clienții vizitează aprocimativ 20 de pagini înainte de a decide unde să facă rezervarea. 

– Hotelierii trebuie să se asigure că site-ul său este actualizat îcuvinte cheie, descriere de SEO și titluri pe toate paginile. 

– SEO deja nu este doar despre blacklinks. Google utilizează peste 200 de algoritmi, astfel că a face doar un singur lucru nu este suficient. 

 

Reputație

– Reputația este esențială, nu numai pentru a monitoriza ci, de asemenea, pentru a încuraja vânzarea directă

– Hotelul, prin urmare, trebuie să genereze reacții online ale clienților pentru a le promova prin intermediul rețelelor sociale, site-uri web și clipuri video.

 

Rețele sociale

În cazul în care Community Managerul promovează numai oferte false și arătând fotografii și clipuri video ale hotelului, antreprenorul ar trebui să-i ceară să se oprească sau chiar să-l înlocuiască

– Rețelele sociale sunt despre a spune povești, a interacționa și conversa. O regulă de aur este că doar 20% din conținut ar trebui să fie de promovare; restul ar trebui să se concentreze asupra destinației, evenimente, povești interesante, interviuri, etc. 

– Crearea unul canal de Youtube cu clipuri video ale hotelului, interviuri și comentarii ale clienților sunt, de asemenea, un important instrument. 40% din toate căutările sunt de clipuri video și se estimează că acest procent va crește în 2018. 

 

Alte tehnologii

– Social WiFi: a cere clienților să se conecteze la WiFi-ul gratuit prin intermediul profilurilor lor de pe rețelele sociale ar trebui să fie evident pentru hoteluri. Astfel, nu doar că obțin mai mulți fani, ci obțin de asemenea adresa lor de e-mail pentru a o adăuga la baza lor de date de marketing. 

– Aplicațiile concierge ar trebui să fie obligatorii pentru că oferă clienților informații cu privire la hotel, incluzând oferte, evenimente și multe altele. Conform unor studii recente, 85% dintre utilizatorii de smartphone-uri preferă aplicațiile mai degrabă decât site-urile mobile. Aplicațiile reduc, de asemenea, costurile de imprimare a broșurilor și directoarelor noi. (A se vedea: Aplicații vs site-uri mobile în sectorul hotelier. 

Consultantul John Kearney este convins că există mai multe aspecte la care hotelierii trebuie să se gândească, dar acesta este un bun început. 

Un studiu recent realizat de Kearney dezvăluie că peste 70% din hoteluri primesc mai puțin de 35% din rezervările online prin vânzarea directă. Odată cu aplicarea unora dintre puncte expuse au reușit să crească cu 60% rezervările directe atunci când lucrează în hoteluri. „Se poate face dacă nu ai nevoie să rupi bugetul de marketing pentru a face acest lucru. 

Și, conchide, „nu putem trăi fără OTA, dar putem profita de marile tehnologii pentru a ne asigura că hotelul pentru care lucrăm obține un procent corect de rezervări directe”. 

 

Informația de referință este disponibilă pe Hotelient

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.