În opinia experților, cheia calității hoteliere constă în aplicarea tehnologiei la ceea ce își dorește cu adevărat clientul. Pentru Kristie Goshow, vicepreședinte comercial Viceroy Hotel Group, aceasta are de-a face cu „a face lucruri simple într-un mod strălucit, bazându-se pe tehnologie. În unele cazuri, asta înseamnă adăugarea de tehnologie în management și, în altele, îmbunătățirea a ceea ce există deja în serviciul pentru oaspeți„. Acest mod excepțional de a face lucrurile de bază, nu neapărat prezentarea de noi opțiuni pentru clienți, ci furnizarea de servicii și facilități deosebite, ar trebui să fie pașul anterior pentru aplicarea celor mai recente și amețitoare aplicații tehnologice.
Hotelurile trebuie să înțeleagă mai întâi care este nișa lor de piață și așteptările cerinței lor obiective. Margaret Ady, sefa de marketing la SnapShot, oferă ca exemplu posibilitatea de a face check-in-ul de pe mobil, care este acum actualizat. Totuși, asta nu înseamnă că toate hotelurile trebuie să investească în aplicațiile care oferă această opțiune. Probabil că are mai mult sens pentru marile lanțuri, deoarece aplicația poate fi instalată și folosită în oricare dintre hotelurile sale sau pentru hoteluri mici și independente care au clienți experți în tehnologie.
În aceste cazuri, în loc să se concentreze doar pe monitorizarea aplicației, sau poate pe lângă aceasta, expertul sugerează utilizarea acesteia ca sursa de informații a gusturilor clientului dacă întreabă tipul de pernă pe care îl preferă sau dacă va bea apă cu sau fără gaz. Poate după ce a rezolvat informațiile de baza, clientul ar putea solicita prin aplicație o sticlă de vin pentru camera sa, care va fi înștiințată automat serviciul client sau camerista pentru a fi lăsat în cameră înainte ca oaspetele să deschidă ușa.
Ady indică, de asemenea, că există tehnologii care permit hotelierilor să-și impresioneze clienții, doar asigurându-se că șederea lor este finalizată fără probleme.
De exemplu, un lanț avansat de tehnologie care folosește iPads sau tehnologii de recunoaștere vocală pentru servicii de cameră, cum ar fi lumini, aer condiționat, televizor și un serviciu de cameră care beneficiază de tehnologie atunci când bateria dispozitivului scade sub 10%.
Sau un alt hotel cu o activitate deosebită în segmentul MICE, care trebuie să se asigure că spațiile publice și băile rămân nepoluate, vă puteti baza pe tehnologie pentru a realiza acest lucru prin instalarea de aparate care notifică personalul de curățenie pentru o verificare de rutină atunci când ușa băii s-a deschis un anumit număr de ori.
Avantajul suplimentar pentru fiecare dintre aceste tehnologii, atât pentru client, cât și în culise, oferă și posibilitatea de a colecta date. Datele integrate și analizate pot fi utilizate pentru automatizarea comenzilor de cumpărare, crearea de procese inteligente, prezicerea comportamentului oaspeților, care pot crea noi oportunități pentru îmbunătățirea serviciilor clienților și creșterea eficienției și obținerea unor cunoștințe mai bune și mai complete de cerere. Aceasta este ultima parte este probabil cea mai importantă dintre toate, spune Ady.
Prin urmare, nu este momentul să adăugați în continuare tehnologia gândindu-se că oaspeții nu vor mai mult, ci mai bine. Nu va fi niciodată cazul în care clienții nu apreciază calitatea, iar tehnologia există pentru a o susține, atât în back office cât și în front office. Astfel, expertul recomandă integrarea tehnologiei în sistemele existente mai întâi pentru a le îmbunătăți, iar atunci când au atins nivelul de excelență, adăugați tehnologii mai excepționale pentru clienți.
Informația de referință este disponibilă pe blogul SnapShot.
Sursă: hosteltur.com