Simplificarea procesului de rezervare pentru a câștiga din terenul OTA-urilor

Hotelurile câștigă treptat teren OTA-urilor. În 2017, cota de piață a rezervărilor de hoteluri online a ajuns la 69% față de 31% din vânzările directe și, este de așteptat ca până în 2021, aceste procente să fie de 65% și 34%, respectiv, potrivit PhoCusWright. Dar mai există ceva ce lanțurile pot face în afară de a ispiti clientul cu rate mai bune?

 

Conform lui Mark Molinari, VP-Strategic Initiatives & Marketing Programs, Venetian & Palazzo Resorts Las Vegas, trebuie să fie simplificat procesul de rezervare online, deoarece aceasta poate fi o „sarcină greoaie care necesită mulți pași” și, astfel, poate duce la abandon. 

 

Iată câteva lucruri de luat în considerare: 

1. Eliminarea pașilor inutili. Multe site-uri web ale hotelului încearcă să vândă produse suplimentare în timpul procesului de rezervare, ceea ce poate duce adesea clientul să părăsească procesul. Este mai bine să oferiți aceste produse suplimentare pe pagina de confirmare a rezervării sau prin e-mailuri înainte de ședere. 

Simplificarea procesului de rezervare pentru a câștigă din terenul OTA-urilor
Simplificarea procesului de rezervare pentru a câștigă din terenul OTA-urilor

2. Reducerea paradoxului alegerii limitând ofertele și tipurile de cameră. Oaspeții rezervă de obicei trei sau patru oferte principale și două sau trei tipuri de camere. Reducerea numărului de decizii pe care trebuie luate le va permite să navigheze mai ușor și să reducă abandonul în procesul de rezervare. 

3. Minimizarea numărului de câmpuri obligatorii în momentul plății. Este necesar să solicitați un număr de telefon în momentul rezervării? Este într-adevăr atât de important să indicăm țara de reședință? Reducerea cantității de informații necesare va duce la o rată de conversie mai mare și aceste date pot fi colectate întotdeauna la check-in. 

 

Informația de referință este disponibilă pe Travel Hospitality

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.