Petrecerile burlacilor: ei cheltuiesc mai mult, ele merg la hoteluri mai bune

Aproximativ 1,3 milioane de britanici vor călători în fiecare an în străinătate pentru a organiza petreceri de burlaci

Conform datelor oferite de ABTA, asociația de agenții de turism din Marea Britanie, călătorii din acest segment sunt în mare parte oameni între 25 și 34 de ani.

Trei cincimi din persoanele care călătoresc în străinătate pentru acest tip de sărbători sunt bărbați.

Pentru petrecerile burlacilor, cele mai cerute destinații din străinătate pentru aceste petreceri sunt Praga, pe primul loc, urmată de Barcelona, Benidorm, Budapesta și Riga.

Pentru petrecerile burlacitelor, topul 5 al celor mai populare orașe este format din Marbella, pe primul loc, urmat de Bacelona, Benidorm, Dublin și Amsterdam.

Participante la o petrecere a burlăcițelor. #shu#
Participante la o petrecere a burlăcițelor. Imagine Shutterstock

Profilul călătoriei

Potrivit agențiilor de turism britanice, în petrecerile burlacilor cheltuielile totale ale călătoriei sunt de obicei mai mari, ieșirile durează mai multe zile și grupurile sunt mai numeroase decât în cazul petrecerilor burlăcițelor.

Cu toate acestea, „pentru petrecerile burlacilor se optează pentru o cazare de bază și ei preferă să cheltuiască banii pe alte activități sau pentru a ieși noaptea„, așa cum explică ABTA.

„În schimb, la petrecerile burlăcițelor acestea sunt mai conștiente de costurile călătoriei, dar în același timp caută o notă de lux și tind să opteze pentru o unitate de cazare cu o categorie mai mare, în ale cărei instalatii petrec mai mult timp”.

În plus, participanții la petrecerile burlăcițelor petrec mai mult timp în căutarea de informații cu privire la destinație și activități și grupurile au o vârstă mai variată, „incluzând foarte des mama miresei și viitoarea soacră„.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.