Elemente cheie pe site-ul hotelului pentru a promova vânzarea directă

A venit timpul să investim în site-ul hotelului. Rezultatele studiului realizat în 2017 de către Fuel și Flip.to privind comportamentul site-urilor de călătorii constată că tocmai site-ul este cel mai influent în căutarea și rezervarea unui hotel. De fapt, acesta depășește word of mouthOTA, motoarele de căutare și site-urile de recenzii.

Prin urmare, hotelurile trebuie să îmbunătățeasca experiența vizitatorilor pe site-ul lor, oferindu-le unul care să îi atragă. Potrivit studiului, călătorii de leisure vizitează în medie 4,4 site-uri unice înainte de a rezerva un hotel, ceea ce nu este mult, dar petrec mai mult timp pe site-urile pe care le plac înainte de a face rezervarea, 29,8 minute în medie. Acest interval de timp mare arată că călătorul este dispus să exploreze site-ul nu numai pentru a căuta informații de bază despre hotel. De fapt, el caută mult mai mult.

De fiecare dată când un client potențial vizitează un site web al hotelului, este probabil să se afle în diferite etape ale itinerariului său de cumpărare. Prin urmare, pagina trebuie să ofere conținut care să fie relevant pentru fiecare pas a acestui itinerariu: inspirație, căutare, planificare, validare și rezervare. De asemenea, hotelierii trebuie să observe de aproape conținutul de pe site-ul lor pentru a ști care prezintă o rată mai mare de conversie și care ar putea determina oamenii să părăsească pagina.

 

Fotografiile sunt importante, dar nu doar cele profesioniste

Studiul a confirmat ceea ce știm deja, că fotografiile bune influențează decizia de cumpărare. Cu toate acestea, ceea ce este interesant este că, în timp ce 87% dintre respondenți afirmă că i-a influențat în timpul rezervării, 79% asigură că fotografiile altor utilizatori i-au condus la decizia lor. Hotelierii ar trebui să țină cont de acest lucru: fotografiile profesioniste sunt importante, dar și fotografiile făcute de clienți. Utilizând ambele pe site se oferă o descriere mai precisă a hotelului și sunt generate așteptările oaspeților.

 Potrivit studiului, călătorii de leisure vizitează în medie 4,4 site-uri înainte de a reserva hotelul, dar alocă o medie de 29.8 minute pentru explorarea fiecărei pagini. Imagine: Leonardo.
Potrivit studiului, călătorii de leisure vizitează în medie 4,4 site-uri înainte de a reserva hotelul, dar alocă o medie de 29.8 minute pentru explorarea fiecărei pagini. Imagine: Leonardo.

Importanța crescândă a design-ului web este, de asemenea, interesantă. Studiul arată că 77% dintre respondenți indică faptul că aspecte precum dispoziția elementelor paginii și funcționalitățile acestora le-au influențat în timpul procesului de rezervare, procent care, în cazul milenienilor, crește la 87%.

 

Conținut scris

Ăn ceea ce privește conținutul scris, 95% dintre respondenți indică faptul că informațiile despre hotel și camere a fost un element important în faza de căutare inițială. Pe măsură ce au făcut progrese în itinerariul de cumpărare și au confirmat decizia, comentariile și conținutul generat de utilizatori au câștigat greutate, În plus, zonele de informare, evenimente și istorie ale hotelului sunt importante pentru două treimi dintre respondenți, ceea ce reprezintă o oportunitate semnificativă că hotelurile să-și spună povestea unică și să o valorifice pentru potențialii clienți.

 

Factori determinanți

Prețul este în continuare factorul cheie care determină rezervarea, urmată de locația și dimensiunea și distribuția camerei, astfel încât hotelurile care își concentrează atenția asupra acestor trei elemente pe site-ul lor să crească șansele de a obține rezervarea. De exemplu, prin integrarea a Google Maps pe pagina ta, clienții potențiali pot ști exact unde se află hotelul tău, sau prin oferirea mai multor fotografii, luate din diferite unghiuri, pentru fiecare tip de cameră. Ofertele speciale influențează, de asemenea, rezervarea, deci este, de asemenea, important să le oferi o pagină sau să le evidențiezi în mod corespunzător pe pagina web.

 

Factorul uman nu a murit

O altă concluzie valoroasă a studiului se referă la comportamentul clientului dacă are o întrebare în timpul procesului de rezervare, deoarece 76% ar încerca să contacteze hotelul prin telefon. Prin urmare, a te asigura că site-ul are un buton „clic pentru a apela” este esențial, în special pe dispozitivele mobile. A avea acest buton poate fi diferența între asigurarea unei rezervări directe, fie ea online sau prin telefon, sau pierderea unui client.

 

Informațiile de referință sunt disponibile pe Vizlly.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.