Aspecte pro și contra în vanzarea unui hotel de tip boutique pe Airbnb

Airbnb incearcă să extindă numărul de hoteluri de tip boutique care sunt comercializate pe platforma sa și pe care încearcă să le atragă folosind mai multe argumente. A percepe mai puține comisioane decât Booking.com  și Expedia este, fără îndoială, foarte atractiv, dar care sunt aspectele pro și contra de a te comercializa pe această platformă?

Daniel Cauley, revenue manager al Guesthotel din Chicago, proprietate care de ani de zile se promovează pe Airbnb, deoarece înainte de a fi doar un hotel erau locuințe turistice lângă o unitate, nu crede că platforma va deveni rapid o nouă versiune a OTA existente, oricât de mici ar fi comisioanele sale.

„Este o modalitate economică de a obține rezervări în comparație cu Booking, Expedia sau alți jucători. Și are urmări destul de puternice în rândul persoanelor care folosesc Airbnb, dar eu încă o văd ca o nișă de piață. Mulți oameni pur și simplu nu vor rezerva (un hotel) pe Airbnb„, explică el. În cazul său, platforma oferă între 5% și 7% din afacere.

Aspecte pro și contra în vanzarea unui hotel de tip boutique pe Airbnb
Aspecte pro și contra în vanzarea unui hotel de tip boutique pe Airbnb

Deci, includerea unui hotel precum Guesthouse pe Airbnb este mai mult „un suplement decât un factor determinant”. Fără a uita multiplele provocări cu care trebuie să te confrunți:

– Este greu să ieși în evidență în fața unei concurențe atât de mari. Problema se agravează dacă o unitate crește un număr semnificativ de camere, deoarece fiecare trebuie să apară ca o unitate separată. Nu totul este comparabil, dar este dificil pentru clienți să vadă diferența”, avertizează Cauley.

– Provocări operaționale. Airbnb nu se integrează cu un PMS în același mod cu OTA, ci fiecare rezervare trebuie eliminată manual de pe platformă și apoi conectată la PMS-ul proprietății.

– Administrarea tarifelor. O parte din motivul pentru care comisioanele Airbnb sunt mai mici decât cele ale OTA-urilor este pentru că oaspeții plătesc o taxă. Din această cauză, Cauley spune că hotelul „tinde să ofere tarife mai bune pe Airbnb decât am fi făcut-o”.

 

Informația de referință este disponibilă pe Hotel News Now.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.