TUI Group a anunțat relansarea agenției sale de turism online First Choice, deși cu unele schimbări izbitoare legate de poziționarea căutată acum, cum ar fi orientarea mai clară către un profil de călători mai tânăr și posibilitatea de a cumpăra pachete de servicii turistice fără zboruri.
Astfel, First Choice va oferi opțiuni de călătorie independente destinate celor care călătoresc cu rucsacul în spate, călătorii pe uscat, campinguri și sejururi în hotelurile all inclusive existente. În plus, va continua să vândă vacanțe pe plajă, alături de destinații mai puțin cunoscute.
După cum a subliniat TUI, „gusturile, bugetele și valorile diferite” justifică relansarea First Choice, care va vinde aproape 200 destinații, inclusiv Albania, Israel și Iordania. Și, în parteneriat cu operatorul de zboruri gratuite Byway oferă, de asemenea, călătorii pe calea ferată și un accent puternic pe experiențele de destinație, cum ar fi, de exemplu, cursuri de gătit în Creta.
First Choice a realizat un sondaj și a constatat că două din cinci persoane consideră că planificarea unei călătorii este una dintre „cele mai stresante decizii din viață”.
Bart Quinton Smith, CEO al First Choice, a declarat că filiala TUI „dorește să ajute călătorii să facă cele mai bune alegeri, reunind tot ceea ce își pot dori de la o vacanță”, ceea ce reprezintă filozofia de bază a noii etape a OTA.
Mai multe informații legate de TUI Group:
– TUI Blue va deschide cinci hoteluri în această vară
– TUI Hotels va deschide 22 de noi hoteluri, cu accent pe Asia și Africa
– Vara 2023: TUI a recuperat 95% din rezervările pentru 2019
Sursă: hosteltur.com