Telefoane mobile, tablete, laptop-uri și PC-uri se specializează în diferite etape ale călătoriei

Comportamentul consumtorului atunci când cumpără pe Internet este foarte diferit, în funcție de locul în care te afli și dispozitivul pe care îl folosești, așa cum au explicat reprezentanții Expedia, Odigeo, Google și TripAdvisor în timpul unei sesiuni în cadrul al VII-lea Forum Exceltur, care a avut loc săptămâna trecută la Madrid. 

„Tableta permite rezervarea de călătorii prin inspirație, în timp ce telefonul mobil se pretează la acțiuni mai concrete, iar utilizarea PC-ului este mult mai cuprinzător”, asigură Johan Svanstrom, președintele Hotels.com, World-Wide and Venere.com, Expedia Inc Co.

Și dă ca exemplu rezervarea în timp al unui hotel care se face de pe telefonul mobil, sau achiziția de servicii suplimentare deja aflat în destinație prin intermediul unei tablete, în timp ce pe PC rezervările se fac înaintea călătoriei și se aprofundează în căutarea de informații.

La rândul său, Bernd Fauser, directorul de Travel la Google, a declarat lumea dispozitivelor sau dispozitivele tehnologice este în inovare constantă, „totul merge foarte repede”, și provocrea companiilor de turism este să fie la curent cu noutățile pentru a-și adapta oferta produselor sale la noutățile tehnologice care conduc piața.

Aceste eu fost făcute în cadrul sesiunii forumului Exceltur întitulată „Noi provocări și oportunități pentru turism în peisajul în schimbare a economiei digitale”, moderat de Joan Vila, președintele Hotelbeds, care a adăugat constatarea că „10% din rezervări se fac deja pe telefoanele mobile”.

75% din cumparatori încep procesul pe telefonul mobil

În acest sens, Javier Bellido, director pentru Spania al Odigeo, a menționat strategia pe care o desfășoară grupul său online pentru a fi prezenți pe diferitele platforme, adaptând produsul la diferitele dispozitive. Și a spus că rezervările Odigeo prin intermediul dispozitivelor mobile depășesc media (între 12% și 14%), dar că pentru ei nu este suficient, „lucrăm pentru a le crește”, a asigurat el.

Bellido a spus că 75% din cumpărători încep procesul pe telefonul mobil sau tabletă și continuă pe PC, „trebuie să ne asigurăm că produsul este același pe toate canalele, și trebuie să fim pregătiți pentru a putea începe să facem o rezervare pe un dispozitiv și a o finaliza pe altul diferit.

La rândul său, Julio Bruno, vicepreședintele de vânzări al TripAdvisor, a spus că „tehnologia mobilă este din ce în ce mai utilizată de călător în destinație. Pe lângă apeluri, turistul o utilizează pentru a căuta activități sau servicii suplimentare”.

Aplicațiile obțin loialitatea

Și despre posibilitățile aplicațiilor, participații la masă de dezbatere au asigurat, că deși descărcarea înseamnă o cheltuială inițială pentru consumator, acesta generează o conversie mai mare în loialitatea clientului, permițând ofertele personalizate.

Cu privire la importanța rezervărilor online de călătorii, participanții la masă au afirmat că, în Spania, acestea reprezintă deja 35% din total, și în Statele Unite ale Americii 60%, cu o tendință în creștere, în special în Europa.

În acest sens, Jorge Schoenenberg, partener Deloitte Travel, Hospitality & Leisure Lead, a spus că oportunitatea de a obține un loc în această piață „o au trei actori: turoperatorii, care investesc din ce în ce mai mult în tehnologie, furnizorii cu vânzarea directa, și agențiile online„.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.