Grupul online Priceline, care deține agenția Booking, a continuat în 2015 cu strategia sa de achiziții pentru a fi prezentă în din ce în ce mai multe segmente de turism, de obicei, prin cumpărea de companii cu un important component high-tech.
Mișcările sale cele mai recente au fost concentrate mai mult pe diversificarea piețelor decât pe consolidarea prezenței sale în piață de origine, Statele Unite, pe care se concentrează cel mai mare concurent al său, Expedia, cu cumpărarea agențiilor Travelocity și Orbitz. Astfel, ultima sa operațiune major, anunțată în mai, a fost achiziționarea unui pachete de acțiuni mai mare în cea mai mare OTA chineză, Ctrip, ajungând astfel să controleze 10,5% din capital.
Ultima sa achiziție a avut loc la începutul lunii septembrie, a companiei care se dedică dezvoltării de software B2B pentru managementul rezervărilor în restaurante AS Digital, cu sediul în Australia, o tranzacție care îi permite să continue să crească într-o zonă în care cumpărase deja Open Table în 2014, așa cum am informat în știrea Priceline cumpără site-ul de rezervare de restaurante Open Table pentru 1920 M €.
Priceline a anunțat că AS Digital va fi integrat în brandul Open Table și va servi pentru a accelera intrarea acestuia pe piața din Australia și chiar pentru a intra în Japonia și în regiunea Asia-Pacific, în general. Compania australiană are operațiuni la nivel mondial, 2.500 de membri și software-ul său a fost folosit de peste 250 milioane de clienți.
Grupul online a cumpărat în ultimii ani mai multe companii de tehnologie din sector, cum ar fi Hotel Ninjas și Buuteeq, despre cea din urmă am informat în stirea Priceline cumpăra furnizorul de tehnologie pentru hoteluri Buuteeq.
Sursă: hosteltur.com