Shadow

Optimismul TUI: cresc vânzările și se reduce datoria

Gigantul turistic TUI Group se așteaptă să aibă un sezon estival bun în 2023, ca urmare a unei reveniri a cererii în primele săptămâni ale anului și a unor prețuri maai mari. Dar acesta este doar un motiv pentru optimismul său, celălalt fiind faptul că, datorită creșterii vânzărilora reușit să factureze mai mult și, prin urmare, să reducă pierderea sezonieră la aproape jumătate. 

După cum a dezvăluit chiar operatorul de turism, între octombrie și decembrie 2022, și-a crescut cu cifre de afaceri la 3,8 miliarde de euro, față de doar 2,4 miliarde de euro cu un an înainte. În plus, TUI a obținut, de asemenea, o îmbunătățire semnificativă a profitului operațional (EBIT) ajustat pentru efecte especiale.

Sebastian Ebel, Destination Experiences, Hotels & Resorts Cruises and Group Purchasing Director al TUI Group.

Cifrele furnizate de operatorul de turism arată că un total de 3,3 milioane de oaspeți au călătorit cu TUI în primul trimestru, cu un milion mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut. Prin urmare, directorul general al TUI, Sebastian Enel, este destul de mulțumit de această evoluție.

Deficitul sezonier obișnuit a fost de 153 de milioane de euro între octombrie și decembrie 2022. La sfârșitul anului 2021, exista încă un deficit de 274 de milioane de euro.

Strategia noastră este clară: calitate, disciplină costurilor și câștigarea cotei de piață. Produse noi, clienți suplimentari și, prin urmare, o cotă de piață mai mare, precum și o creștere peste medie reprezintă baza pentru creșteri viitoare ale cifrei de afaceri și ale profiturilor”, a declarat Ebel.

Sunt așteptate mai multe vânzări

Pe baza impulsului susținut al rezervărilor, operatorul de turism se așteaptă, de asemenea, la noi creșteri a vânzărilor și, prin urmare, ale profitului ajustat pentru întregul an. Până în prezent, turoperatorul a primit deja 8,7 milioane de rezervări pentru iarna actuală și pentru sezonul de vară care urmează.

În ultimele patru săptămâni, cererea pe care a înregistrat-o a depășit nivelurile de dinainte de criză, în timp ce prețurile medii au crescut.

TUI a vândut în jur de 4 milioane de vacanțe de iarnă. ceea ce reprezintă 85% din întregul programul și aproximativ același nivel ca în sezonul de iarnă 2018/19, care a precedat COVID-19. Prețurile medii pentru iarnă 2022/23 sunt în prezent cu 8% mai mari decât anul trecut și cu până la 29% mai mari decât cele din ultima iarnă pre-pandemică.

Mai multe informatii despre TUI:

Nu este atât de clar dacă DER Touristik va cumpăra TUI

Se pregătesc DER Touristik și FTI să detroneze TUI?

TUI își reduce pierderile la 227 milioane de euro în ultimul an

TUI va lansa propriul brand de hoteluri și resort-uri de lux

Cu toate acestea, pentru vara viitoarea, rezervările sunt încă într-un stadiu incipient. Cu toate acestea, TUI a primit aproximativ 4,7 milioane dintre ele, ceea ce reprezintă aproximativ o treime din întregul program. Rezervările sunt cu 30% mai mari decât anul trecut și cu 89% peste nivelurile de dinaintea crizei. după cum a raportat fvw.

În general, preții medii au crescut cu 2% față de anul precedent și chiar cu 6% mai mult pe o bază similară. Comparativ cu prețurile medii au crescut cu 2% față de anul precedent și chiar cu 6% pe o bază similară. Comparativ cu prețurile medii înregistrate înainte în pandemie, creșterea este acum de 24%.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.