Shadow

TUI va lansa propiul brand de hoteluri și resort-uri de lux

Grupul TUI a lansat crearea unui brand propiu de hoteluri și resort-uri de lux, un segment în care gigantul turismului  vede oportunități de afaceri, despre care încă nu se știe multe. Deși, CEO-ul său, Sebastian Ebel, a spus că „TUI” nu va apărea în numele acestuia. 

Noutatea a fost dezvăluită la prezentarea programului vară 2023 al TUI Germania, în care au fost anunțate și  investiții în alte segmente ale industriei hoteliere, fără a recurge însă la lansarea de noi branduri. În cazuri precum turismul de vacanță în familie, va continua să lucreze cu brandurile existente.

Una dintre brandurile pe care TUI va miza în 2023 este Suneo, pe care o va extinde intens anul viitor, consolidând-ul cu șapte hoteluri noi în Creta, Kos, (Marea Egee a Turciei), Tunisia, Italia și Austria. Obiectivul este adaptarea la condițiile economice actuale prin crearea de oferte cu un bun raport calitate-preț, de trei stele și adaptate turismului de familie.

TUI a anunțat că brandul hotelier pentru turism de familie Suneo va deschide pentru prima dată hoteluri în Germania, un complex pentru copii din Trassenheide. 

Divizia hotelieră a TUI a extins recent brandul TUI Blue, care include facilități de lux precum noul TUI Blue Olhuveli Romance Island, un hotel destinat exclusiv adulților situat în Maldive, care s-a deschis iarna. Iar pentru segmentul de lux, touroperatorul operează și brandul separat Airtours în Germania, relatează fvw.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.