Shadow

Loialitatea Expedia: 145 de milioane de membri și 10 miliarde în economii

Cifrele de loialitate ale Expedia Group, cu peste 145 de milioane de membri în programele sale actuale și separate de recompense, indică faptul că este una dintre cele mai mari platforme de loialitate din lume. Peste 10 miliarde de dolari în economii îi garantează eficiența, pe care grupul a decis să o consolideze unificându-le pe toate. 

 

Mai exact, compania a anunțat săptămâna aceasta planurile sale de a unifica și extinde oferta pentru a include toate brandurile și produsele pentru clienții Expedia Group. Programul va consta în prețuri reduse și posibilitatea de a câștiga și de a răscumpăra recompense pentru toate brandurile grupului Expedia, precum Expedia, Vrbo, Hotels.com, Travelocity și Orbitz. Noul program va acoperi zboruri, hoteluri, închirieri de vacanță, închirieri auto, croaziere și activități. 

 

Jon Gieselman, președintele Expedia Brands. El a menționat că, compania s-a concentrat pe crearea de „produse și caracteristici de călătorie ușor de utilizat”, iar membrii vor fi redirecționați direct către noul sistem. 

 

Un raport recent al PhoCusWright despre Generația Z indică faptul că OTA-urile sunt canalul lor preferat de rezervare online, iar produsele lor, cum ar fi pachetele dinamice și programele de loialitate, au avut un succes foarte mare pentru călătorii mai tineri. De fapt, își rezervă zborurile, hotelurile și mașinile de închiriat prin OTA mai mult decât în orice alt canal online, cum ar fi site-urile web ale furnizorilor, motoarele de metacăutare sau paginile tradiționale ale agențiilor de turism. 

 

Până în prezent, ofertele exclusiv pentru membri ai Expedia Group și recompensele de loialitate au salvat clienții de la a plăti aproape 10 miliarde de dolari doar pentru călătorii. Compania intenționează să profite de avantajele oferite în prezent în ofertele de loialitate ale Expedia Group, cum ar fi prețurile pentru membri, îmbunătățirea recompenselor și actualizări si serviciile sociale oferite la mii de proprietăți din întreaga lume. 

 

Aderarea la programul unificat și actualizat va continua să fie gratuită, în timp ce în viitor vor fi adăugate mai multe componente de flexibilitate, spune compania. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.