Shadow

Gemeni digitali ai hotelurilor ca un pas înainte în Metavers

Hotelul Madrid Marriott Auditorum a anunțat în februarie că intră în Metavers, deși primul pas a fost crearea unui geamăn digital al hotelului de către compania londoneză RendezVerse, pentru a evita ca organizatorii de evenimente să fie nevoiți să călătorească în facilităților lor pentru a le putea verifica posibilitățile. 

Hotelul Madrid Marriott Auditorium, cel mai mare din Europa cu aproape 900 de camere și un auditoriu cu capacitate de 2.000 de persoane, își are principalul instrument de vânzare în facilitățile sale. Nu este surprinzător că 75% din afacerea sa provine din evenimentele MICE (întâlniri, stimulente, conferințe și târguri) pe care le găzduiește.

Cu toate acestea, directorul său de vânzări și marketing, David Ghossein, știe că vizitele în persoană ale organizatorilor de evenimente pentru a vedea hotelul sunt prea consumatoare de timp și costisitoare, inclusiv din punct de vedere al sustenabilității.

Din acest motiv, Ghossein a încheiat un parteneriat cu RendezVerse, un nou brand al grupului Worldwide Events, pentru a dezvolta gemeni digitali, replici virtuale tridimensionale, ale hotelului și centrului său de convenții, ca prim pas pentru a intra în Metavers.

În acest fel, cei interesați să organizeze un eveniment instalațiile sale pot să le cunoască prin intermediul platformei lor RV360 făra a fi nevoiți să meargă la ei, ba chiar să decidă cum să le adapteze gusturilor și nevoilor lor în ceea ce privește tema, configurația, culorile, iluminatul, etc.

„Clientul trăiește o experiență captivantă care depășește o vedere în 3D pentru că în acest fel poate intra în spații, nu doar să vadă pe ecran”, așa cum a subliniat David Ghossein.

RendezVers, lansat în ianuarie anul trecut de fondatorul și CEO-ul Worldwide Events, Peter Gould, pentru a oferi tururi virtuale ale sălilor de întâlnire și convenții, lucrează și cu JW Marriott Marquis Dubai, Atlantis The Palm Dubai, Four Seasons Resort Bali și InterContinental Paris Le Grand, printre altele.

În acest fel, Gould a prezis că „spațiile hoteliere de orice dimensiune atât pentru turismul de întâlniri, cât și pentru turismul de lux, vor fi complet digitalizate și vor oferi medii virtuale a căror construcție e abia la început.

Următorul pas în evoluția digitală

Următorul pas în dezvoltarea RendezVerse, care utilizează tehnologii Web3, va fi conectarea acestor medii virtuale în Metavers, astfel încât oamenii să se poată deplasa digital printre ele.

Gould a dat un exemplu: „Aș putea fi în Bali și o altă persoană în New York, cu care aș putea vorbi despre un hotel în Madrid și am putea amândoi ne putem deplasa prin instalațiile sale. Abilitatea de a sfida timpul și spațiul folosind tehnologia și de a fi într-adevăr într-un mediu captivant în care să împărtășești experiențe; asta înseamnă Metavers”.

Aplicațiile sale vor merge dincolo de vizitarea locurilor. Gould se așteaptă că întâlnirile și evenimentele să aibă loc în Metavers în următorul deceniu, deoarece acest tip de soluții sunt complet dezvoltate în paralel, pe măsură ce companiile caută opțiuni pentru a reduce călătoriile ca urmare a unei conștientizări mai mari a mediului.

RendezVerse a dezvoltat, de asemenea, un token, Ngage, pentru tranzacții loialitate și alte aplicații.

Metavers și ca un instrument de marketing

Pentru turismul de agrement, Gould consideră că utilizarea Metavers ca instrument de marketing este următorul pas în evoluția care ne-a adus de la broșuri tipărite la utilizarea actuală a paginilor web bidimensionale. De fapt, prezice că până la sfârșitul anului 2023, o mie de hoteluri vor folosi RendezVerse.

În opinia sa, „mai bine decât să vizitezi un site web și să vedem un videoclip sau o fotografie, ceea ce vom face este să intrăm în acel mediu într-un mod imersiv. Deci mai mult decât să ne uităm la fotografiile hotelurilor, vom intra într-o cameră, vom ieși pe terasă și vom vizita barul”.

La fel, după cum a adăugat el, „posibilitatea de a culege informații despre destinație se va îmbunătăți foarte mult odată cu aplicarea realității virtuale și, deși se pare că acel moment este încă departe, instrumentele sunt deja acolo. Peste cinci ani vom râde de cei care își iau în serios brandul hotelier și să aibă încă un site plat„.

Ghossein a fost de acord că această tehnologie poate crea scenariul perfect de a „încerca înainte de a cumpăra”. Pentru a face acest lucru, odată ce va perfecționa și mai mult versiunile digitale ale celor trei spații principale de evenimente ale hotelului, auditoriul, lounge-ul și recepția, va începe să trimită dispozitive Oculus către marii săi cumpărători, astfel încât aceștia să poată face o vizită virtuală; pe lângă continuarea de dezvoltării de replici virtuale ale altor spații hoteliere pentru o utilizare mai largă în marketing.

După cum a detaliat, Madrid Marriott Auditorium va dezvolta „o strategie pe termen lung în Metavers. Nu doar pentru a arăta un tur virtual, ci pentru că companiile și clienții să se poată conecta prin blockchain, să aibă NFT-uri și să încerce să genereze mai multe venituri din aceste aplicații. Aș dori să organizeze un eveniment în Metavers la hotel„.

„Dacă vrei să te îmbunătățești în continuare, trebuie să încerci. Nu este riscant pentru mine, așa că mai recunoaștem și să vedem cum iau clienții. Este momentul să o faci”, în cuvintele lui Ghossein.

Informația de referință este disponibilă pe site-ul PhocuWire.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.