SUA/Mark Okerstrom, CEO al Expedia, a spus că „inteligența artificială schimbă jocul, ne spune că este următorul lucru pe care trebuie să-l facem”. La convenția anuală a Expedia în Las Vegas, liderul OTA-urilor, care facturează aproape 100.000 de milioane de dolari anual a afirmat că „traducerea vocii în date pe care le putem înțelege” este una dintre marile provocări în domeniu.
„Mai întâi dura câteva zile pentru a obține rezultate între aceste date și numere pe care le-am încrucișat și analizat, apoi ore, apoi minute și apoi secunde; dar cu volumul din ce în ce mai mare se face aproape imediat, iar inteligența artificială face ca personalizarea să devină realitate, fiecare persoană să fie tratată diferit, în funcție de așteptările, interesele și obiceiurile sale”, a spus CEO-ul Expedia.
Obiectivul este de „a face recomandări din ce în ce mai precise” consumatorilor, „sugestii care au mai multe posibilități de succes, de conversie; acest lucru schimbă inteligența artificială„.
Ca parte din această tendință, dezvoltarea instrumentelor vocale este esențială. „The next big thing” a afirmat Okerstrom. Este necesar ca „vocea în date să fie tradusă ca să o putem înțelege”, și să o procesăm mai rapid, în timp real.
CEO-ul Expedia a explicat într-o conferință de presă că „una dintre aplicațiile interesante” pe care compania o dezvoltă este „instruirea sistemelor noastre de a recunoaște întrebările”. Vocea, până acum, este „populară pentru lucrurile superficiale, nu atât pentru cumpărături”.
Anticipați întrebările
Aaron Price, vicepreședintele de marketing, al Expedia Group s-a concentrat pe utilizarea inteligenței artificiale și a asistenților vocali „pentru a rezolva problemele consumatorilor; suntem într-un loc pentru a căuta cum să rezolvăm aceste probleme cu noile tehnologii”.
Bot-ii ne permit să anticipăm întrebările: „96% din întrebările pe care le cunoaștem deja și la care avem răspunsuri; acest lucru înseamnă să fii proactiv în serviciul pentru clienți”.
Următorii pași au ca scop optimizarea și simplificarea modului de a lucra, evoluând spre un serviciu gândit ca „cum să ajuți consumatorul să găsească ceea ce caută mai ușor”.
Încrederea în date
Într-o altă sesiune de presă în timpul Explore 18, vicepreședintele de Dezvoltare Globală și Clienți ai Hotels.com, Ben Blake, a vorbit despre încrederea în gestionarea datelor ca un element important pentru consumator. Atât de important încât poate influența deciziile în mod direct.
„Nu este acceptabil ca lucrurile să meargă prost; încrederea se bazează pe date și aștepările clienților și consumatorilor„, a spus Blake. Exista o tensiune în ceea ce privește modul în care aceste date sunt folosite pentru a oferi un serviciu axat pe client, a declarat el, citând un studiu care arată că 87% dintre oameni „ar putea schimba compania dacă nu au încredere în modul în care sunt gestionate datele lor”.
Sursă: hosteltur.com