Airbnb crește vizibilitatea hotelurilor pe site-ul său

Acum un an, platforma Airbnb a fost deschisă și pentru hoteluri. Cu toate acestea, în acest timp, au avut puțină vizibilitate. Portalul a dorit să corecteze acest lucru și le-a oferit o prezenșă mai mare, cu o opțiune exclusivă pentru a rezerva o cameră de hotel. 

 

„Camera de hotel: Aveți o cameră privată sau comună într-un hotel de tip boutique, hostal, sau un alt tip de cazare”. Acesta este noul anunț care apare în fila „Tip de cazare” pe platforma de rezervare. 

 

Obiectivul portalului, care a fost creat pentru a oferi cazare în case particulare pentru uz turistic, este că opțiunea hotelurilor să fie mai ușoară de descoperit și de rezervat pentru utilizatorii săi. 

 

Începând de acum, clienții Airbnb vor avea la dispozitie patru opțiuni de cazare, în această ordine: întreaga locuință, camera privată, camera de hotel și camera comună. 

 

O decizie controversată

În februarie 2018, Airbnb a decis să ia o decizie controversată atunci când a deschis platforma sa distribuției de hoteluri si pentru aceasta a semnat un acord cu SiteMinder prin intermediul căruia unitățile care îndeplinesc o serie de cerințe pot apărea pe portal. 

 

Este vorba de o mișcare care permite platformei, pe de o parte, să se apropie de sectorul hotelier, foarte critic față de activitatea sa, iar pe de altă parte să amenințe hegemonia lui Booking.com și Expedia în rezervările de hoteluri. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.