Shadow

Cum a schimbat coronavirusul gastronomia în hoteluri

Transformarea pe care oferta de alimente și băuturi din hoteluri a trecut pentru a se adapta la noua situație depășește cu mult bufetul, după cum a detaliat directorul acestui departament la Accor pentru Spania și Portugalia, Javier Bello. Este, de asemenea, un proces în continuă evoluție în cel mai pur stil de încercare-eroare, pe măsură ce sunt cunoscute noi condiții și cerințe de luat în considerare în această adaptare. 

 

Primul lucru pe care Javier Bello a dorit să-l lămurească este că „hotelurile nu au fost nevoite să aplice atât de multe măsuri noi, deoarece multe dintre ele erau acoperite de APPC (Analiza Pericolelor și Punctelor de Control Critic), doar cele care se referă la mască și menținerea distanței sociale”. Prin urmare, siguranța era deja pe deplin garantată în unitățile de cazare spaniole cu mult înainte de coronavirus

 

Javier Bello a subliniat că „securitatea hotelului este asigurată, nu trebuie să vinzi siguranța, ci trebuie să inovezi pentru a aplica noile reglementări protejând în același timp experiența clienților, ceea ce înțelege mai mult situația pe care o trăim”. 

Picnicul pentru „Open Air Meetings” oferă un meniu proaspăt și sănătos în porții individuale pentru a putea face o pauză în timpul întâlnirii și a te bucura de aer curat.

 

Responsabilul de Alimente și băuturi al Accor consideră că „ne îndreptăm spre o mâncare de o calitate mai bună, mai sănătoasă, reducând cantitatea, dar crescând calitatea”. Este tocmai una dintre caracteristicile noului său bufet asistat, unde sunt plasate mai puțin produse, dar de o calitate superioară și personalul este cel care manipulează opțiunile alese de client, care îi sunt livrate la finalizarea traseului. 

 

De asemenea, are loc circumstanța că, cu acest tip de serviciu s-a dovedit că clientului i se servește o cantitate mai mică de produs, ceea ce este pozitiv și pentru a reduce deșeurile

 

Pentru Javier Bello, viitorul bufetului trece printr-o modalitate hibridă de servicii asistate cu porții individualizate. 

 

Pe lângă adaptarea bufetului, au optat pentru inovarea în oferta gastronomică, de exemplu cu produsul „All in one”, care constă în tăvi de design cu o porție reprezentativă mică a diferitelor feluri de mâncare din meniu, mai multe tipuri de primul fel și un al doilea fel, toate sănătoase, ușoare, locale, de sezon și ecologic. În acest fel, serviciul la masă este concentrat, evitând o parte din manipularea articolelor de bucătărie. 

 

Oferta gastronomică a evoluat și a devenit un element fundamental al produsului său „Open Air Meetings” pentru întâlniri în aer liber cu opțiunea sa de picnic, care incorporează și produse proaspete și sănătoase pentru a le degusta și a reîncărca energia în pauzele acestor întâlniri post-pandemice. 

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.