Shadow

Costul încetinește adoptarea tehnologiei de către hoteluri

Tehnologia afectează întregul proces de rezervare a călătoriilor. Expedia, conștientă de acest lucru, lansează noi funcții care utilizează tehnici de machine learning pentru a îmbunătăți procesul de rezervare și serviciul clienților prin intermediul tehnologiei, precum chatbot-ul Partner Center și îmbunătățiri ale sistemului de recomandare. 

 

Cu ocazia Explore 19′, convenția anuală a Expedia, Hosteltur a avut ocazia să vorbească cu Melissa Maher, Senior Vice President for Marketing and Industry Engagement Travel Partners la Expedia Group, despre rolul tehnologiei în distribuția hotelului și utilizarea acestuia pe Expedia

Explore 19′, Melissa Maher, Senior Vice President for Marketing and Industry Engagement. Travel Partners. Expedia Group

 

Cum afectează modificările obiceiurilor clienților asupra produsului Expedia?

Lucrăm din greu în cercetare și efectuăm teste cu utilizatorii pentru a implementa modificări pe site-ul nostru web, care vizează reducerea fricțiunii în procesul de cumpărături online. Datorită acestei cercetări am verificat că mulți clienți doresc să folosească tehnologia pentru a-și face rezervările și că o mare parte dintre aceștia preferă să-și cumpere călătoriile printr-un sistem informatic decât să vorbească cu o persoană. 

 

Pe de altă parte, ne dorim ca platforma noastră să fie globală, dar în același timp să poată răspunde nevoilor pieței locale. Pentru aceasta ne uităm la detalii specifice despre utilizarea tehnologiei pe fiecare piață. În Japonia, de exemplu, am verificat că utilizatorii preferă să navigheze pe telefonul mobil dând clic decât prin glisarea degetului. Identificarea acestei tendințe ne ajută să adaptăm produsul la fiecare client. 

 

Ce fel de tehnologie are cel mai mare impact?

Acolo unde vedem o adopție mai mare este probabil în chatbot-i. De asemenea, lucrăm cu sisteme de recunoaștere vocală, dar este nevoie de mai mult timp pentru ca clienții să se simtă confortabil cu ele. 

 

Care sunt principalele obstacole cu care se confruntă hotelurile în adaptarea tehnologiei?

Cel mai mare obstacol dintre toate acestea este costul, în special pentru hotelurile independente. La implementarea unei noi tehnologii bazată pe modul în care tehnologia se încadrează în sistemele lor actuale, în timp ce hotelurile independente, deși sunt conștiente de importanța tehnologiei, sunt mai preocupate de costul acesteia. 

 

„Pentru hotelurile independente, cea mai mare barieră pentru accesul la tehnologie este costul”

 

Cum îi ajută Expedia pe hotelieri să se adapteze la tehnologie?

Suntem in permanenta in legatura cu mii de hoteluri care ne trimit comentariile lor despre imbunatatirile pe care le detecteaza in tehnologia noastra. De asemenea, folosim inteligenta artificiala pentru a prezice tendintele care pot ajuta revenue managerii. 

 

Unul din instrumentele disponibile pentru hotelierii care fac parte din Expedia este Red Plus. Acesta ofera date cu privire la concurenta si recomandari cu privire la momentul in care preturile pot creste sau scadea in functie de cerere. Acest lucru este util in special pentru hotelurile independente care nu au propiul departament de revenue.

 

Ce avantaje are hotelul care lucreaza cu Expedia?

Principalul beneficiu este vizibilitatea și numărul mare de clienți la care are acces. Pe de altă parte, informațiile pe care le obțin prin intermediul platformei noastre despre client, despre rezervările last minute sau cum să stabilești o strategie de prețuri. De asemenea, este util pentru hoteluri sistemul nostru de analiză de opinii, care utilizează inteligența artificială pentru a trage concluzii din toate opiniile clienților. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.