WTTC lansează protocoale globale pentru a reactiva turismul în siguranță

World Travel and Tourism Council (WTTC) a lucrat împreună cu Organizația Mondială a Sănătății (OMS) și Centrele pentru Prevenirea Bolilor (CDC) la o serie de protocoale globale pentru întreaga industrie, înțelegând că „noua față a turismului” va avea reguli stricte de igienă și dezinfectare a spațiilor. Intenția este de a standardiza criteriile și de a oferi orientări pentru sănătate furnizorilor, operatorilor și turiștilor din întreaga lume, astfel încât aceștia să poată călători odată ce a trecut faza critică a Covid-19. 

Președintele executiv și CEO-ul WTTC, Gloria Guevara, a explicat că aceste protocoale „urmăresc reactivarea promptă a sectorului, recuperarea locurilor de muncă și compensarea pierderilor financiare enorme cauzate de căderea turismului din cauza pandemiei”. În acest sens, consideră că coordonarea este esențială „și că măsurile globale sunt puse în aplicare pentru a restitui încrederea consumatorilor și că acestea sunt adoptate de guverne și de sectorul privat”.

Liniile directoare pentru hoteluri și unități comerciale au fost deja prezentate, iar în săptămânile următoare vor fi anunțate protocoalele pentru restul industriilor, inclusiv aviația și croazierele, care vor ține cont de distanțare, dezinfectare majoră, procesele de igienizare și curățare și de utilizarea tehnologiei în anumite momente pentru a reduce contactul uman.

Gloria Guevara, președintele executiv al WTTC

Hoteluri

– Procesele de curățare profundă și spălarea mâinilor în rândul angajaților și oaspeților.

– Dezinfectarea cardurilor camerelor și promovarea plăților electronice.

– Dezinfectanți pentru mâini pe baza de alcool la fiecare etaj, intrări și ieșiri.

– Dezinfectarea telecomenzilor, întrerupătoarelor, termostatelor și mânerelor ușilor.

– Curățarea și capacitatea redusă a ascensoarelor, precum și promovarea utilizării scărilor.

– Dacă este posibil, livrarea micului dejun în cameră.

– Bufeturile trebuie să asigure că oaspeții nu vor manipula mâncarea

 

Unități comerciale

– Curățarea profundă și distanțarea socială cu markere vizuale speciale.

– Utilizarea măștilor și, dacă este posibil, scanarea termică.

– Promovarea hărților digitale, gestionarea cozilor, meniuri electronice și achiziții virtuale

– Promovarea plăților wireless, chitanțe prin e-mail și WiFi gratuit.

– Dezinfectant de mâna la intrările și iesirile din magazine, băi și alte puncte.

– Managementul locurilor și rândurilor în funcție de cerințele distanțării sociale.

– Limitele de capacitate în parcări, pentru a evita supraaglomerarea.

 

Membrii WTTC și organizatii precum Consiliul Internațional al Aeroporturilor (ACI), Asociația Internațională a Liniilor de Croazieră (CLIA) și Asociația Internațională de Transport Aerian (IATA) au fost consultați pentru a dezvolta protocoalele.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.