TUI va reduce 8.000 de locuri de muncă din cauza crizei de COVID-19

Impactul crizei de coronavirus va determina TUI Group să elimine 8.000 de locuri de muncă în întreaga lume, 10% din forța de muncă și să lanseze un plan de reducere a cheltuielilor generale cu 30%, a anunțat gigantul german, care a avansat că este pregătit să își reia activitatea în Germania și Europa. „Oamenii doresc să călătoreasca. Europa trebuie să se redeschidă treptat. Vacanțele de vară sunt posibile cu responsabilitate și reguli clare. Vom reinventa vacanțele în 2020”, a declarat Fritz Joussen, directorul general al companiei. 

 

Operatorul turistic a amintit că a fost obligat să își suspende activitatea din cauza restricțiilor de călătorie din cauza pandemiei, ceea ce l-a determinat să solicite Băncii de Credit Germane pentru reconstrucție și Dezvoltare împrumuturi de 1.800 milioane de euro. (A se vedea știrea: TUI va primi aproximativ 2 miliarde de euro printr-un împrumut de stat). Acest imprumut s-a adăugat la o altă linie de credit de 1.750 milioane pe care o avea grupul turistic, la care au fost făcute modificări.

TUI este pregătit să-și reia activitate.

 

Creditele primite trebuie rambursate într-o perioadă scurtă de timp, iar gradul mare de îndatorare trebuie redus rapid„, a declarat grupul într-un comunicat, care a asigurat că a lansat un program global de reduceri. El a mai subliniat că această criză va accelera digitalizarea companiei, care era deja în curs. 

 

„TUI va ieși din această criză mai puternic. Dar va fi un alt TUI și va găsi o piață diferită celei de dinaintea pandemiei. Acest lucru face necesară reducerea investițiilor, cheltuielilor, mărimea și prezența noastră în întreaga lume”, a indicat Joussen. 

 

În acest sens, el a subliniat că compania va trebui să fie mai austeră, mai eficientă, rapidă și mai digitală. „Vom fi mai digitali la toate nivelurile și vom accelera extinderea platformelor digitale pe noile piețe și pentru activitățile destinațiilor noastre”, a anunțat directorul general, care a subliniat că intenționează să reducă costurile globale cu 30% în tot grupul

 

De asemenea, conducerea TUI va evita deocamdată să facă previziuni pentru bilanțul anului 2020 în circumstanțele actuale, în timp ce prognoza anterioară a fost retrasă pe 15 martie ca urmare a impactului pandemiei. 

 

Revenirea la activitate

Pe de altă parte, grupul a amintit, de asemenea, că la două luni de la închiderea activității din cauza interdicțiilor globale, acesta este pregătit să își reia activitatea. Astfel, primele hoteluri din Sylt si Mecklenburg-Pomerania Occidentala își deschid ușile în aceste zile, în timp ce hotelurile și cluburile din destinațiile europene sunt, de asemenea, gata să primească turiști. (A se vedea știrea: Relaxarea pentru cele 12 mari piețe europene emitente ale TUI). 

 

„Siguranța și bunăstarea oaspeților și angajaților noștri din întreaga lume rămâne prioritatea noastră. Vacanțele de vară în Europa sunt din nou posibile”, a spus Joussen, care a remarcat că cererea de vacanțe este mare și a amintit că grupul oferă securitate, asistență locală și în situații speciale garantează călătoria înapoi acasă.

 

„Modelul nostru de afacere integrat ne permite să începem activitățile cât mai curând posibil. Sezonul începe târziu, dat poate dura mai mult”, a subliniat el.

 

În acest sens, el a indicat că în 2020, gigantul german va reinventa vacanțele cu „noii destinații, anotimpuri de călătorie schimbate, ofertă locală nouă și mai multă digitalizare”

 

Pierderi

Pe de altă parte, TUI a avut o pierdere neta atribuibilă de 892,2 milioane de euro în prima jumătate a exercițiului său financiar 2019-2020, cu 160% mai mult decât un an mai devreme. În plus, cifra de afaceri a scăzut în prima jumătate a anului curent, care a început în octombrie, la 6.683,7 milioane de euro (-0,6%). 

 

Dar între ianuarie și martie, cel de-al doilea trimestru fiscal, scăderea volumului de afaceri este de 10% din cauza interdicției de călătorie la nivel mondial din cauza pandemiei de coronavirus. 

 

Cea mai mare parte a pierderii nete imputabile se înregistrează și în trimestrul doi, 763,6 milioane de euro, cu 274,7% mai mult decât un an mai devreme. Grupul turistic are în prezent o lichiditate de aproximativ 2.100 de milioane de euro. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.