TUI și Booking încheie un parteneriat pentru a oferi tururi și activități

Operatorul german TUI șBooking.com s-au alăturat pentru a oferi împreună tururi, activități și experiențe odată ce restricțiile de călătorie impuse la nivel mondial din cauza crizei coronavirusului sunt relaxate. Prin acordul încheiat astăzi, clienții lui Booking vor avea acces direct la segmentul de activități al gigantului german și al filialei sale digitale Musement, start-up-ul tehnologic italian pe care l-a achiziționat în urmă cu doi ani, oferind activități în 1.100 de orașe din întreaga lume. 

Contractele au fost semnate, iar cooperarea va fi lansată în iulie viitoare, a anunțat TUI într-un comunicat. Prin această colaborare cu Booking, TUI extinde această parte a afacerii, în timp ce clienții Booking vor avea acces direct la un portofoliu de aproximativ 70.000 de excursii, atracții și activități prin intermediul filialei Musement, start-up-ul tehnologic cu sediul la Milano, pe care operatorul turistic german l-a achiziționat acum 18 luni.

Birourile centrale ale TUI.

Anul trecut, german a vândut aproximativ zece milioane de activități în destinații de vacanță și pe piețele europene, cum ar fi Germania.

Ca parte a acestui acord, filiala TUI va continua să-și extindă portofoliul în următoarele săptămâni și luni, ținând cont de cerințele speciale ale Booking.

Acest portofoliu include, de asemenea, numeroase activitîți pentru turiștii aflați în vacanță în propria țară în această vară, precum wellness experiențe de aventură, bilete la muzee și atracții turistice, precum și tururi ghidate. 

De asemenea, vor exista oferte exclusive pe care călătorii le pot găsi doar la Musement.

În acest fel, Musement va reprezenta o treime dintre furnizorii de tururi și activități pe platforma de călătorii a Booking, deoarece compania încearcă să-și extindă afacerile și să ofere clienților o ofertă mai extinsă de călătorii.

„Prin aceasta cooperare, oferim o gamă atractivă și variată de opțiuni în întreaga lume, ușor și rapid de rezervat pentru clienți. Extinderea marketingului a experienței digitale este un punct cheie al strategiei TUI„, a spus David. Schelp, director executiv al TUI Destination Experiences, care a explicat că alianța cu Booking a fost adăugată acum la achiziția de Musement și extinderea portofoliul său de activități.

„Avem un profil unic în activitățile sectorului, ceea ce ne face atractivi atât pentru clienți, cât și pentru partenerii turistici”, a subliniat Schelp. 

„Conectarea perfectă a călătorilor cu cea mai largă selecție de lucruri extraordinare este o parte a misiunii noastre de a facilita ca toți să experimenteze lumea”, a declarat vicepreședintele Booking Attractions, Lawrence Hester, care a subliniat că de îndată ce călătoriile vor fi din nou sigure dupa criza Covid-19, compania lucrează pentru a oferi clienților saă cea mai bună combinație posibila de tururi, activități și experiențe unice pe o singură platformă.

TUI și Musement au o platformă cu o tehnologie extrem de compatibilă, un model de afaceri în expansiune și o ofertă selectată, care credem că va fi foarte atractivă pentru consumatorii noștri”, a spus el. 

Musement a fost fondată acum cinci ani și de atunci a devenit o platformă online de top pentru activități, tururi și excursii. Cu sediul în Milano, stat-up-ul oferă produse în 1.100 de orașe din întreaga lume.

Portofoliul său variază de la vânzarea de bilete pentru muzee, evenimente și atracții până la tururi ghidate, precum și excursii cu barca și itinerarii cu bicicleta.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.