Serviciile tehnice și de întreținere ale hotelurilor în perioada post-Covid

Întreținerea și serviciile tehnice este unul dintre cele mai sensibile departamente dintr-un hotel. Deși se pare că activitatea lor se desfășoară „în umbră”, clientul vede, simte și percepe dacă acel departament funcționează așa cum trebuie, deoarece activitatea sa are un impact direct asupra experienței vizitatoruluiThe Hotel Factory a discutat cu 20 de profesioniști în legătură cu serviciile tehnice hoteliere – furnizori de echipamente și servicii, consultanți sau inginieri, directori și manageri ai serviciilor tehnice ale hotelurilor independente și companiilor hoteliere mici și mijlocii – pentru a pregăti acest raport esențial pentru „noul normal”. 

De asemenea, puteți consulta raportul elaborat The Hotel Factory cu privire la noul bufet post-coronavirus la acest link.

Servicii de curatenie intretinere zilnica prin ManguServ SRL

Decalogul The Hotel Factory pentru serviciile de întreținere a hotelurilor în reactivare activității turistice este următorul:

  1. Întreținerea, curățarea și dezinfectarea unui hotel au un impact direct asupra experienței clientuluiîn ceea ce privește confortul, securitatea, încrederea și bunăstarea emoțională, încercând să evite generarea unui sentiment de ospitalitate.
  2. Pentru a îmbunătăți experiența subiectivî a clientului, va fi necesar să arătăm că procedurile sunt efectuate într-un mod convenabil și să fie relaxate temporar unele probleme de confidențialitate a datelor țn favoarea sănătății.
  3. Instruirea, incluzând informații despre cauze și consencințe, precum și conștientizarea și motivația sunt esențiale pentru punerea în aplicare a noilor potocoale și utilizarea corectă a echipamentelor și tehnologiilor noi.
  4. Munca individuală, instrumentele și ustensilele individuale și comunicarea digitală vor fi promovateatât în informările zilnice, cât și în raportarea incidentelor.
  5. Se va acorda prioritate, în special în reincorporare, îngrijirii bunăstării emoționale a angajaților.
  6. Tehnologia va fi esențialapentru creșterea eficacității și eficienței proceselor, evitarea contactelor inutile, protejarea împotriva riscurilor legate de accidente și infecții și crearea încrederii și siguranței în rândul clienților.
  7. Protocoale pentru prevenirea și tratarea COVID-19 vor avea o importanța crucială și vor servi drept bază pentru prevenirea viitoarelor infecții cu viruși noi.
  8. Fluxul corect de aer exterior și tratarea acestuia trebuie să fie asigurate în toate zonele hotelului, verificând funcționarea corectă a ventilației forțate în spații închise.
  9. Este recomandabil ca furnizorii și cele mai eficiente echipamente și produse de curățare și dezinfectare să fie selectați pe baza unor criterii obiective, asigurându-se că aceștia respectă standardele minime stabilite de organismele pertinente și că impactul acestora asupra oamenilor și mediului este minimizat.
  10. Investițiile raționale în echipamente, instruire și tehnologievor fi necesare și recomandate pentru a eficientiza operațiunile, pentru a minimiza costurile de energie și pentru a acoperi riscurile pentru sănătate, forță de muncă și legale.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.