Shadow

Sébastien Bazin: „Creșterea nu este în contradicție cu sustenabilitatea”

Sébastien Bazin, președinte și CEO al Accor, a insistat la Forumul Internațional de Investiții în Hoteluri (IHIFde la Berlin că creșterea și sustenabilitatea nu se exclud reciproc. Dovada în acest sens este că, după ce anul trecut a deschis aproape 300 de unități pentru a ajunge la 5.304 în 110 țări, are încă 1.212 in proiect; și, în același timp, își menține angajamentul față de zero emisii până în 2050. 

Anul trecut, Accor l-a recrutat pe Brune Poirson, fostă membră a Parlamentului francez și secretar de stat pentru tranziia ecologică, în funcția de șef al sustenabilității, pentru a-și îndeplini angajamentul net zero până în 2050. Eforturile pentru a realiza acest lucru includ electrificarea modelelor energetice ale hotelurilor sale, instalarea LED-uri de economisire a energiei în sistemelor lor de iluminat și eliminarea treptată a materialelor plastice de unică folosință până la sfârșitul anului.

„Prioritățile prietenoase cu Pământul ar trebui să dicteze deciziile maine”, în cuvintele lui Sébastian Bazin.

La rândul său, planurile sale de creștere includ și posibile procese de concentrare, după ce a venit proprietarul majoritar al noii entități hoteliere lifestyle cu Ennismore la sfârșitul anului 2021 după ce a preluat toate acțiunile sale, așa cum s-a informat în știrea Accor achiziționează SBE și negociază cu Ennismore pentru a fi lider în lifestyle.

Sébastien Bazin (stânga), președinte și CEO Accor, în conversație cu Alexi Khajavi, președinte a Grupului de Turism și Hoteluri a Quéstex, al scenarului IHIF. Fotografie: Simon Callaghan.

Portofoliul său are 92 de unități, cu alte 150 în curs de dezvoltare, reunind sub o singură umbrelă toate brandurile lifestyle, inclusiv 25hours, JO&JOE, Mama Shelter, Mondrian și The Hoxton.

Veniturile Accor în primul trimestru al acestui an au ajuns la 701 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere de 85% față de aceeași perioadă a anului 2021, datorită îmbunătățirii constante a RevPar-ului (venitul pe cameră disponibilă). 

Prioritatea lui Bazin pentru anii urmî´tori este de a replica și în alte segmente ale ofertei acest proces de consolidare care a rezultat în urma fuziunii cu Ennismore, pentru a simplifica afacerea pentru ca proprietarii și clienții să o înțeleagă mai bine și să se alăture.

Nu degeaba, „după ce am unit aceste 14 branduri, creșterea Ennismore este de trei patru ori mai bună decât daăa le-am fi lăsat separate”. Chiar luna trecută, Accor, Ennismore și Funyard, de la compania imobiliară chineză Country Garden, și-au anunțat planurile de a dezvolta cel puțin 1.300 de hotelur JO&JOE în acea țară.

Individualizarea într-un lanț multinațional

Sébastien Bazin afirmă în mod clar: „Între standardele brandului și criterile de mediu, sociale și de guvernare (ESG), acestea din urmă câștigă”.

Bazin a recunoscut că „Urăsc standardele stricte de brand. Trăim într-o lume flexibila. Avem proprietari de hotel foarte sofisticați și profesioniști. Trebuie să oferi brandului tău un ADN comun, un concept și o imagine bună, dar, Dumnezeule, acceptă că același brand poate avea un design diferit, un mod diferit de a funcționa în geografii disparate. Acesta este viitorul”.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.