Shadow

Un robot face parte din personalul unui hotel din Spania

Leonardo Hotel Barcelona Fira a fost deschis în luna septembrie a anului trecut la Barcelona, iar acum revine cu incorporarea în rândul personalului său a unui robot, care cu numele BellaBot, servește clienții din restaurantul său. 

 

Robotul, cu un design bionic inovator, se află în slujba clienților, îmbunătățind calitatea experienței acestora. Acesta este obiectivul acordului pe care Leonardo Hotels l-a semnat cu compania spaniolă care a creat Bella, Bumerania Robotics, specializată în robotică și inteligență artificială. 

 

BellaBot este un robot inteligent colaborativ cu un sistem care îi facilitează mișcarea în camera. Este capabil să distribuie alimente, veselă, prosoape și alte articole de restaurant, pe masă fără contact cu mesenii, garantând, de asemenea, igiena și siguranța alimentelor

 

Acesta permite restaurantelor să efectueze 400 de livrări de alimente și băuturi pe zi, ceea ce eliberează ospătarii de sarcinile respective și laborioase de distribuire a preparatelor și le permite să petreacă mai mult timp servind clienții, fiind creativi și oferind o experiență mult mai satisfăcătoare. 

Bella Bot atrage atenția prin înfățișarea lor, primește clientul și îl servește cu amabilitate, oferind o experiență îmbunătățită și un element distinctiv futurist.

 

Cu această inițiativă, Leonard Hotels își reafirmă poziția printre lanțurile pioniere în Spania în implementarea de tehnologie avansată axată pe experiența clientului. Bella atrage atenția prin înfățișarea ei, întâmpină clientul și îl servește cu amabilitate, oferind o experiență îmbunătățită și un elemnt distinctiv futurist. 

 

În acest sens, directorul general al lanțului din Spania, Shay Raz, a subliniat că „în următorii ani vom vedea cum noile tehnologii, în special în domeniul roboticii, vor oferi soluții din ce în ce mai inovatoare. La Leonardo Hotels vom fi atenți să incorporăm tot ceea ce duce la o experiență peste așteptările clienților noștri. În viitorul apropiat, apreciem și utilizarea acestor noi tehnologii în alte puncte ale serviciului”. 

 

Directorul al lanțului din Spania își exprimă satisfacția că Leonardo Hotels a colaborat cu o companie națională de tehnologie pentru această inițiativă pilot: „Suntem un grup hotelier cu o mare prezență internațională, dar cu o filozofie puternică de integrare locală care ne conduce să căutăm mereu sprijinul și colaborarea unor branduri și companii remarcabile în destinațiile în care ne stabilim”. 

 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.