„OTA nu sunt cel mai profitabil canal, dar merită să fie folosite”

Hotelierii trebuie să își schimbe atitudinea față de OTA. Asta crede David Allan, directorul general al Radisson Blu Hotel, Dubai Waterfront. Acesta a subliniat că o agenție online „nu mi-a spus niciodată la ce preț ar trebui să vindem spre deosebire de departamentul de ahiziții coporatiste sau angrosiști”. 

„Cred că trebuie să existe o schimbare continuă în atitudinea industriei față de OTA, nu este cea mai rentabilă afacere a noastră, dar este cu siguranță un canal care merită utilizat și este, de asemenea, un canal care duce companiile către hoteluri„, a spus el.

Radisson Blu: "OTA nu sunt cel mai profitabil canal, dar merită să fie folosite".
Radisson Blu: „OTA nu sunt cel mai profitabil canal, dar merită să fie folosite”.

La rândul său, directorul de distribuție și digital al Movenpick Hotels & Resorts, Amro Khoudeir, a insistat că „este o provocare” să ții pasul cu OTA-urile „și să te asiguri că nu ne fură mare parte din afacerile pe care le-am putut duce la hotelurile noastre oricum fără costuri mari de comision. Este mai degrabă o asociere”.

„Creșterea locurilor de rezervare a fost exponențială în ultimii 12 ani, că hotelierii am trecut punctul de cotitură”, încheie Allan.

Informațiile de referință sunt disponibile pe Hotel News.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.