În ce segmente predomină încă agenții de turism?

La prima vedere, sectorul de călătorii online continuă pe calea creșterii, în timp ce în offline a stagnat în cazul Statelor Unite, o piață care servește de obicei ca un avans în ceea ce vom vedea în curând în Europa. Cu toate acestea, potrivit unui articol recent scris de Lorraine Sileo, analistă la PhoCusWright, deși, în general, dezvoltarea OTA-urilor și a site-urilor furnizorilor online este mai bună decât canalele tradiționale, acestea nu domină distribuția. De fapt, „offline-ul încă domnește”. 

 

La sfârșitul anului 2017, mai mult de jumătate (52%) dintre călătorii americani încă rezervau offline, prin intermediul agențiilor de turism și TCMs (travel management companies), telefonic sau personal. Deși acest procent slăbește an de an, în anumite segmente nu este doar ruta majoritară, ci este cea dominantă

 

Este posibil ca agenții tradiționali să fi pierdut bătălia în produsul de zbor și hotel pentru vacanță, dar încă domină în ceea ce privește croazierele și tururile. Vânzările agențiilor în ceea ce privește tradiționale și pachetele turistice au crescut cu 4% în 2017, în Statele Unite, la aproximativ 9.000 de milioane de dolari (mai mult de 7.000 de milioane de euro) și reprezintă în prezent 68% din vânzările totale. Chiar dacă cota de piață a agențiilor scade atunci când sunt adăugate pachetele dinamice ale OTA, cele tradiționale păstrează 46% din totalul vânzărilor de pachete din țară (adăugând online-ul și offline-ul). 

În ce segmente predomină încă agenții de turism?

 

Cifra de afaceri a agenților care provine din croaziere a fost și mai bună, crescând cu 5% în 2017 și depășind întreaga piață a călătoriilor, ajungând la 11.500 milioane de dolari (9.300 milioane de dolari). În ciuda încercărilor OTA de a vinde croaziere, două treimi din vânzări provin în continuare de la agenții de turism tradiționali și nu se așteaptă nicio o schimbare semnificativă până în 2021.

 

Cu toate acestea, în setul global de vânzări de călătorii din Statele Unite, bucata de tort pe care o iau agențiile tradiționale și cea a TMCs este de 27%. 

 

Raportul subliniază că agențiile se dezvoltă în două sectoare: cel de doar vacanțe și cel de produse complexe de vândut. Acest lucru indică faptul că deciziile de achiziție a consumatorilor nu sunt luate doar în funcție de canal și pe atenția personalizată și consilierea. 

 

Dacă sunt adăugate vânzările de pachete tradiționale de călătorie și de croazieră, așa cum este indicat în graficul care însoțește articol, vedem că procentul agențiilor este de 67% în 2017 și va crește la 69% în 2019. O veste bună pentru un sector presionat continuu de forța cu care tehnologia este impusă și care a fost chiar etichetată ca fiind învechită

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.