Hilton a accelerat în 2018 numărul de deschideri cu 450 de hoteluri

Grupul Hilton Worldwide Holdings a accelerat anul trecut numărul de deschideri al unităților de cazare, cu 450 de hoteluri, față de bilanțul înregistrat în 2017, când a deschis 399 de hoteluri, reprezentând o creștere de peste 11% și o medie de 1,2 de hoteluri pe zi. 

Compania hotelieră din America de Nord a deschis în ultimul trimestru al anului 2018 142 de noi hoteluri cu 22.500 de camere. 

Pe tot parcursul anului, a deschis aproximativ 450 de unității de cazare cu peste 66.000 de camere, ceea ce reprezintă o creștere de 11,3% față de cele 399 de deschideri din 2017. 

Hilton a deschis anul trecut 1,2 hoteluri pe zi

 

Hilton s-a extins în opt noi țări și teritorii în 2018 și a încheiat anul cu peste 5.600 de hoteluri și aproape 913.000 de camere în 113 țări și teritorii

 

Acest portofoliu plasează Hilton ca al doilea cel mai mare lanț hotelier din lume la număr de camere, depășit doar de Marriott International, care gestionează 1,3 milioane de camere. 

 

În ceea ce privește hotelurile aflate în proiect la sfârșitul anului 2018, acestea se ridică la 2.400 de hoteluri cu peste 346.000 de camere în 103 țări și teritorii, inclusiv 35 în care nu este prezent.

 

Un profit mai mic

Grupul a finalizat anul fiscal 2018 (care s-a încheiat pe 31 decembrie) cu un profit net de 769 milioane de dolari (682 milioane de euro), cu 41% mai puțin decât în 2017. 

 

Ebitda ajustat s-a ridicat la 2.201 milioane de dolari (1.863 milioane de euro), cu 10% mai mult decât în anul precedent și peste așteptările stabilite de companie. 

 

Venitul net în anul fiscal 2018 a ajuns la 8.906 milioane de dolari (7.896 milioane de euro), cu 8,7% mai mult decât în 2017. 

 

RevPar-ul (venitul pe cameră disponibilă) a crescut cu 3% in 2018 față de anul precedent. 

 

Printre cele mai relevante știri ale anului, se remarcă lansarea brandului de lux LXR Hotels & Resorts. Prin această, Hilton Wordlwide comercializează oferta sa de cazare cu 16 branduri diferite. 

 

Pentru anul 2019, se așteaptă o creștere a RevPar-ului de între 1 și 3%; obținerea unui profit net cuprins între 895 și 931 milioane de dolari (între 794 și 826 de milioane de euro) și un Ebitda ajustat între 2.240 si 2.290 milioane de dolari (între 1.987 și 2.031 milioane de euro). 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.