Shadow

Expedia: oferim mai multă vizibilitate și protecție brandului în B2B

Expedia Partner Solutions (EPS) a lansat recent tarife B2B la nivel mondial ale lanțurilor hoteliere pentru agenții de turism, un avans cu care consideră că poate sprijini atât hotelurile, cât și agenții însiși în recuperarea din COVID. Alfonso Paredes, Senior Vicepresident, Commercial Partnerships la EPS, a explicat pentru HOSTELTUR, ce aspecte diferențiale contribuie cu acestea compania la hoteluri și cum diferă de ceea ce oferă băncile de paturi

În 2019, Expedia Group a devenit singurul distribuitor global al tarifelor, conținutului și disponibilității tarifelor B2B al Marriott. Cum beneficiază un lanț un acord ca acesta?

Există trei avantaje principale. Primul este ca acest acord le oferă o vizibilitate mai mare a inventarului prin consolidarea distribuției tarifelor lor B2B într-un singur portal sau punct de vânzare: Expedia Partner Solutions. Acest lucru înseamnă că partenerii hotelierii pot fi mai încrezători ca inventarul lor va fi utilizat în mod corespunzător, prețul acestuia va fi corect, iar valoarea brandului lor va fi protejată pe piață. Hotelurile își pot crește, de asemenea, acoperirea prin ecosistemul pe care EPS îl oferă, pot beneficia de accesul la peste 100.000 de agenți de turism, peste 1.000 de API-uri și alți parteneri, care combinate, ajung la milioane de călători în aproape toate părțile lumii. În cele din urmă, partenerii hotelierii își pot reduce costurile, deoarece nu mai trebuie să gestioneze o rețea complexă de distribuitori și soluții tehnologice, care adesea pot fi costisitoare și consumatoare de timp. Împreună, aceste beneficii îi ajută să-și poziționeze companiile mai eficient pe măsură ce încearcă să revină pe creștere după pandemie.

Nu există riscul ca firma hotelieră să piardă prea mult din controlul tarifelor sale?

De fapt, are loc opusul. Unul dintre principalele avantaje ale programului de distribuție optimizată este acela că oferă hotelurilor o vizibilitate mai bună asupra modului în care este distribuit inventarul lor și îi ajută să îmbunătățească experiența clienților și să fie mai eficienți.

Problema cu piața actuală de redistribuire B2B este faptul că este fragmentată și complexă; proprietățile trebuie să navigheze printr-o rețea complexă de redistribuitori și soluții tehnologice, ceea ce face dificil controlul distribuției tarifelor lor. 

Pentru a ajuta la soluționarea acestei probleme, EPS a dezvoltat o serie de controale robuste pentru a preveni, detecta și gestiona proactiv utilizarea abuzivă a tarifului. Când hotelurile semnează un acord de distribuție preferențial cu Expedia Group, așa cum a făcut Marriott, EPS devine singura lor poartă către redistribuirea B2B, ceea înseamnă că pot profita din plin de acest sistem de controale consolidate.

Cum a funcționat până acum acordul cu Marriott ca unic distribuitor global B2B?

Se dovedește a fi de succes. Acum câteva săptămâni am luat legătura cu Marriott pentru a solicita evaluarea lor cu privire la starea acestei alianțe și am primit răspuns de la Brian King, Global Officer of Digital Distribution, Revenue Strategy & Global Sales la Marriott, care a declarat că „ne concentrăm pe îmbunătățirea serviciului și transparența pe care o oferim consumatorilor noștri, asigurând în acelasi timp eficiența costurilor atât pentru proprietari, cât și pentru francizați. Cu această soluție cu adevărat inovatoare a Expedia Group, ne putem spori acoperirea în rândul furnizorilor de călătorii de vacanță în timp ce abordăm provocările procesului de distribuție și îmbunătățim eficiența hotelurilor noastre din întreaga lume”. Lansarea recentă a tarifelor B2B de către Expedia TAAP va contribui la a creșterea acoperirii Marriott prin valorificarea potențialului a peste 100.000 de agenți de turism din peste 30 de țări, care folosesc în prezent platforma de rezervare. Acest lucru este deosebit de important în acest moment, deoarece va ajuta Marriott și alți parteneri hotelieri cu care colaborăm cu stimularea cererii atât de necesară ca urmare a COVID-19.

Ce alte lanțuri în afară de Marriott s-au alăturat și care sunt în lucru?

Am extins programul de distribuție optimizat al Expedia Group pentru a include Highgate și Club Quarters. Mai multe rețele internaționale se vor alătura programului în următoarele luni și suntem în discuții cu multe altele în acest moment. Nu putem dezvălui încă la ce lanțuri hoteliere se vor alătura.

Expedia TAAP vs bedbank

Ce diferență există pentru agentul de turism între utilizarea serviciului Expedia față de un bedbank?

Expedia TAAP oferă mai multe avantaje esențiale pentru agenții de turism față de bedbanks, dintre care multe sunt deosebit de importante în acest moment pentru ca agenții să satisfacă nevoile în schimbare ale călătoriilor în timpul pandemiei. Recent am lansat două noi inițiative majore pentru a ajuta agenții să câștige mai mult din rezervările lor: inițiativa noastră de tarife B2B și un program de stimulare cu Expedia TAAP. Cu tarife B2B, agenții de turism pot câștiga până la compensare dublă în mai mult de 81.000 de tipuri de camere din întreaga lume, în timp ce cu programul de stimulare, agenții de turism de pe nouă piețe diferite se pot bucura de o creștere a nivelului de membru la „nivel Argint”, care le poate permite creșterea veniturilor cu până la 42% la toate rezervările de cazare.

Expedia TAAP are un inventar de peste 700.000 de proprietați în întreaga lume, ceea ce înseamnă că este de trei ori cel al celui mai mare concurent al nostru în ceea ce privește băncile de paturi. 

În plus, peste 70% din tarifele noastre de cazare sunt acum rambursabile și peste 150.000 de proprietăți au adăugat informații cu privire la standardele lor de igienă și salubrizare; ambele puncte critice în prezent pentru a oferi o liniște mai mare călătorilor în timpul COVID-19. De asemenea, avem o disponibilitate mai mare a inventarului de ultim moment comparativ cu concurenții noștri. Spre deosebire de băncile de paturi, Expedia TAAP nu are un inventar fix, ceea ce înseamnă că putem oferi agenților de turism o disponibilitate de turism mai bună în ultimul moment. Acest lucru este deosebit de important în acest moment, deoarece știm că incertitudinea cauzată de pandemie a dus la rezervarea călătorilor mult mai aproape de data călătoriei lor.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.