Shadow

Expedia crește cu 55% în B2B, pe măsură ce se pregătesc alianțele

Expedia Group a prezentat rezultatele segmentului sau B2B pentru primul trimestru al anului 2023, cu o creștere a veniturilor de 55% față de anul precedent. De asemenea, compania a anunțat noi parteneriate și caracteristici tehnologice menite să extindă rețeaua de parteneri, care include unele dintre cele mai mari companii din lume din domeniul serviciilor financiare, companiilor aeriene și al ospitalității. 

„Creșterea noastră în B2B se datorează în mare măsură ritmului în care tehnologia noastră a fost adoptată de companii de toate dimensiunile care doresc să se aventureze în călătorii sau să-și extindă ofertele de călătorii existente. Cererea pentru această activitate continuă să fie puternică”, a declarat Peter Kern, vicepreședinte și director executiv al acestei OTA.

În plus, rețeaua B2B „va crește pe măsură ce vom continua să ne consolidăm tehnologia ca sistem de operare principal pentru industria de turism”, a adăugat Ariane Gorin, președintele Expedia for Business.

Aceste anunțuri au fost făcute în timpul conferinței Explore 23: Connect a grupului Expedia, care a avut loc pentru prima dată în campusul său din Seattle.

Mai multe informații despre Expedia Group în:

Accor va vinde pachete cu zbor prin intermediul Expedia

Câți bani investesc marile platforme online în Google?

Booking și Expedia își păstrează poziția dominantă în Uniunea Europeană

Expedia înregistrează în 2022 cel mai bun trimestru din istoria sa în rezervări

Noutăți la Expedia

  • Mastercard:Expedia Group va lansa un program de răscumpărare a punctelor de loialitate pentru emitenții participanți, care va permite deținătorilor de carduri să rezerve călătorii.
  • SoFi:OTA dezvoltă SoFi Travel, care va permite membrilor SoFi să rezerve zboruri, hoteluri, mașini, pachete, activități și închirieri de vacanțe.
  • TravelOS:Compania a anunțat că primul său microserviciu oferit prin intermediul Travel OS a atins statutul comercial, iar API-ul său de gestionare a veniturilor și a tehnologiei serviciilor este acum în faza de testare beta cu partenerii.
  • Guest Experience Score:a anunțat, de asemenea, că acest scor va fi disponibil pentru călători în a doua jumătate a anului 2023. Partenerii hotelieri își pot visualiza Guest Experience Score prin conectarea la Expedia Group Partener Central.
  • Optimizarea distribuției:grupul a anunțat că noile capacități de gestionare a tarifelor vor fi lansate în cursul acestui an, ceea ce va permite o mai mare flexibilitate de care va beneficia o gamă mai largă de parteneri.
  • One Key: oferte destinate exclusiv membrilor pe care Expedia Group a anunțat că le va extinde la companiile aeriene partener ajutându-le să crească vizibilitatea pentru membrii One Key. Acestea vor fi disponibile mai întâi în SUA.
  • Programul de afiliere a agențiilor de turism (TAAP):Au fost lansate mai multe capacități noi, inclusiv opțiuni de plată îmbunățățite, un serviciu îmbunătățit de chat Live Agent și o experiență de rezervare reinventată.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.