Amadeus și Ryanair și-au anuntat vineri nou parteneriat de distribuție, care va extinde accesul la oferta de zboruri a companiei aeriene în baza de clienți a sistemului de rezervare, așa cum a anunțat transportatorul.
Compania aeriană, care operează 3.000 de zboruri zilnice către un total de 225 de destinații răspândite în 36 de țări, este în prezent cufundată în redresarea traficului aviatic după COVID-19, cu 115% din fluxul sau pre-pandemic, potrivit raportelor.
Ryanair susține că „oferă conexiuni, frecvențe, punctualitate și tarife de vârf în Europa”, care pot fi acum rezervate prin intermediul platformei de călătorie Amadeus de la sfârșitul anului 2022.
Parteneriatul sprijină viziunea Ryanair de a-și crește vizibilitatea și atingerea clienților Amadeus în special pentru călătorii de afaceri.
Extenderea ofertelor de călătorie ale Ryanair nu numai că poate genera economii substanțiale pentru clienți, dar îi va ajuta și să-și gestioneze amprenta de carbon și să-și îmbunătățească acreditările ESG, spune compania aeriană. Potrivit Ryanair, acest lucru a fost posibil datorită strategiei sale de decabornizare Pathway to Net Zero până în 2050. O misiune „în mod clar împărtășită de Amadeus”.
Sursă: hosteltur.com