Shadow

Agentul de turism se revalorifică

Rolul agentului de turism este în curs de revalorificare, deoarece prezintă un profil renovat care permite lupta împotriva impersonalității mediului online. 

Atât PhoCusWright cât și Forrester Research au detectat o creștere constantă a turiștilor care apelează la un profesionist de turism în căutarea de orientare.

Ne referim la acei agenți care caută modalități de a transforma visele clienților în realitate nu la cei care fac doar proceduri. Turiștii apelează din nou la agenții de turism din următoarele motive:

  1. Cunoaștere:profesioniștii au cunoștinte de specialitate cu privire la destinații, lucruri de făcut, locuri care pot fi văzute, cele mai bune locuri pentru a mânca și mai mult.
  2. Timp: consumatorii dau o valoare din ce în ce mai mare timpului lor și apreciază ceea ce pot obține în cinci minute de conversație cu un profesionist, comparativ cu a petrece ore de căutări pe internet.
  3. Prețul: Turiștii sunt mai conștienți ca niciodată că profesionistul de turism are aceleași tarife pe care le oferă furnizorul.
  4. Siguranța: Dacă lucrurile nu merg bine în timpul unei călătorii, ai pierdut un zbor, ai avut o experiență neplăcută sau o urgență în timpul călătoriei sau o problemă care necesită asistență, din ce in ce mai mulți turiști învață că fără ajutorul unui profesionist de turism trebuie să rezolve problema pe cont propiu.
Agentul de turism se revalorifică
Agentul de turism se revalorifică

Puteti citi articolul de referință complet în The agent is dead. Long live the pro

American Society of Travel Agents (ASTA) a aparat rolul agentului de turism împotriva afirmației făcută de firma de consultanță din SUA CareerCast.com, care consideră acest job ca fiind unul dintre cele mai „inutile”. Așa cum am informat și în articolul Jobul de agent de turism este considerat unul dintre cele mai „inutile” de către o firmă de consultanță, compania consideră această profesie ca fiind dispensabilă datorită forței pe care o are Internetul pentru rezervările de călătorii.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.