Shadow

Turoperatorii germani pun ordine în brandurile lor hoteliere

Principalii operatori turistici din Germania își reordonează brandurile hoteliere, în diferite moduri, pentru a oferi clienților experiențe mai bune, concentrându-se mai clar pe diferențiere și mai puțin pe confuzie. De-a lungul anilor, acest tip de ofertă a crescut și s-a ramificat în diferite grupuri, devenind foarte complexe. Prin urmare, acum este necesar să se facă ordine. 

Situația este că toate brandurile germane de turoperatori au construit un portofoliu de unități hoteliere, fie în administrare sau în franciză, pe care le-au plasat sub umbrela propriilor branduri, pe care au încercat apoi să le diferențieze în funcție de caracteristicile produsului său de publicul țintă, după cum a raportat fvw.

Turoperatorii germani pun ordine în brandurile lor hoteliere
Labranda Golden Beach în Fuerteventura, unul dintre hotelurile FTI. Sursă: Hosteltur.

Rezultatul final este că s-a creat o mare confuzie în rândul clienților în față abundenței de branduri. Prin urmare, obiectivul de diferențiere, și anume realizarea unei propuneri unice de vânzare (USP), este complet pierdut, ceea ce face necesară reorganizarea portofoliului pentru a-l face mai ușor de înțeles utilizatorului final, care alege în cele din urmă unde să se cazeze.

DER Touristik se reorganizează

Cea mai mare intervenție este realizată de DER Touristik, care își propune să ofere clienților săi „o experiență de vacanță completă la cel mai înalt nivel și să se diferențieze de concurență„, a declarat în urmă cu câteva luni directorul general al diviziei hoteliere a turoperatorului, Georg Schmickler.

În conformitate cu acest obiectiv, grupul a renunțat la brandul LTI și, până la sfârsștul acestui an, intenționează să elimine treptat Primasol, în timp ce Cooee va fi eliminat până la sfârșitul anului 2024. Astfel, Sentido, brandul de club Aldiana, brandul de hotel de plajă Calimera ți specialistul în hoteluri sportive Playitas vor rămân principalele branduri, alături de noul brand de lifestyle Ananea, care își va deschide prima proprietate în Kos în luna iunie a acestui an.

TUI se extinde

Cele patru branduri hoteliere principale ale grupului TUI, Robinson ca brand premium, TUI Blue pentru hoteluri de vacanță, Magic Life pentru cluburi all inclusive și TUI Suneo ca brand de buget redus, reprezintă deja o bună calificare. Așadar, în cazul lor, ceea ce se întâmplă indică o expansiune: TUI Blue (91 de hoteluri) va adăuga încă 14 proprietăți în următorii ani, în timp ce TUI Suneo (22) va adăuga alte șapte hoteluri numai în acest an.

În plus, a fost deja anunțat un nou brand de lux al principalului turoperator german, deși grupul nu are prea multe de spus în această etapă. În cele din urmă, TUI are parteneriate de lungă durată cu companiile hoteliere Riu (187 de hoteluri), Atlantica (46) și Grupotel (46), care se axează pe destinații.

FTI se reînnoiește

Spre deosebire de companiile anterioare, FTI Group a decis să își reducă portofoliul hotelier de la 60 la 50 de prorpietăți și intenționează să își optimizeze radical cele șase branduri diferite: Labranda, Design Plus, Kairaba, Lemon & Soul, Club Sei și Managed by Meeting Point Hotels.

În acest sens, șefa diviziei hoteliere a turoperatorului, Sabine Dorn-Aglagul, a stabilit sfârșitul anului 2024 ca fiind momentul în care va fi dezvoltat un nou concept de brand. În acest scop, „vom elimina toate brandurile existente”, înlocuindu-le cu două noi branduri: una axată pe familii și una destinată exclusiv adulților. În plus, va exista un nou brand umbrelă pentru hoteluri, care va incorpora numele „FTI”.

Alltours simplifică

Angrosistul Alltorus a finalizat deja restructurarea brandurilor sale hoteliere prin renunțarea la Sunline și Holiday Hotels și modernizarea conceptului său de boutique Luxamar. În viitor, proprietarul său Willi Verhuven dorește să se concentreze pe lanțul hotelier propriu al grupului, Allsun, să poziționeze mai clar cluburile Alltoura și să modernizeze brandul Family & Friends.

Schauinsland Reisen încheie parteneriate

Spre deosebire de concurenții săi mai mari, Schauinsland-Reisen se concentrează pe parteneriate tradiționale cu hotelierii din destinații importante și, prin urmare, continuă să evite dezvoltarea propriilor branduri hoteliere.

Mai multe informații legate de operatorii turistici germani:

Schimbări la conducerea FTI pe fondul unei anchete pentru partajarea de date

TUI caută profitabilitate și „recuperează puterea de dinainte”

TUI și Schauinsland-Reisen analizează procedurile de acțiune pentru schimbul de date FTI-RTK

Prioritatea proprietarului grupului, Gerald Kassner, este sprijinul financiar acolo unde este necesar, de exemplu, prin achiziționarea a 10 hoteluri R2 în Insulele Canare și Mallorca. El este deschis la acest tip de operațiune, „dar a deține sau chiar a construi un număr mare de hoteluri proprii nu este obiectivul nostru”, a remarcat el.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.