Shadow

TUI ia sustenabilitatea în serios: reduce, în loc să compenseze (și va oferi stimulente)

TUI Group și-a făcut cunoscut angajamentul ferm pentru „reducerea reală” a emisiilor, în loc să opteze pentru compensare, dorește să facă acest lucru în așa fel încât acțiunile sale să fie verificate științific, considerând că trebuie să dea exemplu din poziția sa de lider. Și intenționează să ofere stimulente partenerilor săi hotelieri

Grupul și-a prezentat obiectivele de reducere a emisiilor de le avioane, nave de croazieră și hoteluri către ONG Science Based Targets Initiative pentru validare. Acreditarea respectivă este așteptată până la sfârșitul anului 2022 și asigură că va certifica faptul că punctele stabilite de TUI în ceea ce privește reducerea emisiilor în anul 2030 se bazează pe cele mai recente constatări științifice privind schimbările climatice și pe obiectivele stabilite în Acordul de la Paris.

„Vrem să stabilim un standard de sustenabilitate pe piața și să ne respectăm angajamentul ca lideri”, a declarat Sebastian Ebel, CEO-ul TUI. Și accentul este clar: „evitarea și reducerea emisiilor în loc de compensarea lor”. 

SBTI a apărut din colaborarea dintre Carbon Disclosure Project (CDP), Pactul Mondial al Națiunilor Unite, World Resources Institute (WRI) și World Wide Fund for Nature (WWF). Inițiativa arată companiilor și instituțiilor financiare cât de mult și cât de repede trebuie să își reducă emisiile pentru a îndeplini obiectivele de la Paris și peste 3.000 de companii din întreaga lume lucrează deja cu aceasta.

TUI Group și-a stabilit obiective specifice pentru fiecare dintre diviziile sale în cadrul planului intern de atingere a emisiilor zero până în 2050 ca termen limită, cu un efort deosebit pentru a obține rezultatul maxim până în 2030. 

„Sunt convins că sustenabilitatea nu este o chestiune de cost„, spune Ebel, „ci că merită pentru societate, mediu și companii”. Și adaugă că „ne vom motiva și partenerii noștri și vom oferi mai multe stimulente pentru a investi în durabilitate, de exemplu, în construcția și transformarea hotelurilor, în transferuri în destinații de vacanță, dezvoltarea de excursii sau achiziționarea de alimente de la producători locali”.

Știri recente despre TUI Group:

TUI seamănă din ce în ce mai mult cu o OTA

Rezervările TUI Group sunt la 90% din vara 2019

TUI aproape de a atinge punctul de echilibru în al treilea trimestru

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.