Și dacă o rezervare directă valorează cât trei printr-o OTA?

Mulți hotelieri consideră OTA drept cel mai bun canal de vânzare. „Rezervările provin întotdeauna de la Booking.com”, spun ei, deși realitatea, după cum explică GuestCentric, este ceva mai complexă decât pare la prima vedere. 

 

Contribuția agențiilor online la contul hotelului este incontestabilă. Nu numai că reprezintă o parte importantă a rezervărilor totale, dar sunt esențiale și pentru a aduce oaspeții în hotelurile independente. 

 

OTA sunt deosebit de utile pentru clienții care caută o locație și nu un hotel, care sunt deosebit de sensibili la preț sau care doresc să cunoască părerile altor oaspeți care s-au cazat acolo. Pentru mulți, OTA sunt un motor de recomandare înainte de a fi un motor de rezervare. 

 

Cu toate acestea, GuestCentric asigură că OTA-urile nu permit poziționarea optimă a hotelului, deoarece pagina va fi identică cu oricare altă, cu excepția unor fotografii. OTA-urile promovează concurența în funcție de preț și, puține alte lucruri în plus. 

Hotelierii europeni resping compromisul oferit de Booking. #shu#

 

De asemenea, trebuie reținut faptul că rezervările prin Booking.com, de exemplu, au o rată medie de anulare de 42%. O cifră care se ridică până la 70% atunci când rezervarea se face cu mai mult de șase luni înainte de ședere. Dimpotrivă, cele realizate direct pe site-ul hotelului au o rată de anulare mai mică de 13%. 

 

„Rata mare de anulare a OTA duce adesea la o pierdere a veniturilor, atunci când nu este posibilă vânzarea acelei unități la același preț, dar reprezintă și o sarcină de muncă mai mare, mai ales atunci când sistemele PMS, CRS și channel manager ale hotelului nu sunt perfect aliniate”, explica Pedro Colaco, CEO al Guest Centric Systems. 

 

Și, el concluzioneaza că: „În final, luând in considerare comisioanele plătite pentru rezervările care sunt procesate efectiv și timpul pierdut cu cele anulate, concluzionăm că o rezervare directă (care reprezintă un venit mai mare, deoarece nu există niciun comision de plătit și, de asemenea, deoarece valoarea sa este cu 57,5% mai mare în medie), valorează la fel de mult ca trei rezervări printr-o OTA„. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.