Shadow

Piața chineză: cum să atragi generația post-pandemică

Piața chineză a evoluat după pandemie și, acum, când începe să-și recapete puterea ca emitent internațional, nu seamănă prea mult cu cea de dinaintea Covid. De aceea, Boon Sian Chai, director general și vicepreședinte al Trip.com Group pentru piețele internaționale, a detaliat care sunt acele noutăți de care orice destinație ar trebui să țină cont pentru a rămâne atractivă pentru acest călător. Boon Sian Chai a participat la Tehnology Summit  organizat în cadrul World Travel Market, sub titlul „Reimaginând viitorul turismului și oospitalității cu ajutorul tehnologiei”

Piața chineză: cum să atragi generația post-pandemică
Charlotte Lamp, fondatoarea A Bright Approach, i-a luat un interviu lui Boon Sian Chai, director general și vicepreședinte pentru piețele internaționale la Trip.com, în cadrul Summit-ului de Tehnologie de la WTM. Sursă: Hosteltur.

Aceștia sunt factorii la care orice destinație trebuie să lucreze dacă dorește să atragă noua generație post-pandemică de pe piața chineză:

  • Turistul chinez este mobil si este obișnuit să plătească totul cu ajutorul dispozitivului său, fie că este vorba de cumpărături, taxiuri sau restaurante, astfel încât companiile de turism ar trebui să lucreze la această metodă de plată pentru a oferi această experiența clienților lor și pentru a se diferenția de concurența lor.
  • În același timp, rezolva totul cu ajutorul aplicației, astfel încât nu trebuie să contacteze departamentul de servicii pentru clienți al furnizorului, deoarece este totul la un click distanță. După cum a subliniat Boon Sian Chai, „experiența clientului este foarte importantă în această privință”.
  • Social media este o armă foarte puternică pentru a atrage turiștii chinezi în orice destinație, mai ales cu ajutorul videoclipurilor care arată ce pot face sau vizita odată ajunși acolo.
  • Aplicarea inteligenței artificiale în turism are un mare potențial, atât pentru a inspira clientul, cât și pentru a gestiona problemele legate de călătoria acestuia, astfel încât, în curând, va veni un moment în care nu vei ști dacă vorbești cu o mașină sau cu o persoană.

Mai multe articole generate la World Travel Market London 2023:

Măsurarea impactului social, următoarea provocare în aplicarea criteriilor ESG

Împotriva fobiei față de turism, implicarea rezidenților în dezvoltarea turismului

Cele mai disruptive efecte cu care se confruntă turismul mondial

Riscuri și oportunități pentru evoluția turismului global în 2024

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.