Shadow

OTA-urile încă bat Google în rezervările de călătorii, cu 13%

49% dintre europeni își rezervă călătoriile (zbor si/sau hotel) direct într-o agenție de turism online (OTA), în timp ce 36% apelează la motoarele de căutare (Google), potrivit studiului European Travel and Tourism Trends Research, pe care Expedia l-a realizat în următoarele piețe emitente: germană, britanică și franceză

Potrivit studiului, după OTA și motoarele de căutare, se află motoarele de căutare meta de călătorii cu 26%, atât cele specializate în zboruri, cât și cele specializate în hoteluri. Pe al patrulea loc se află site-urile companiilor aeriene, 24% dintre respondenți asigură că intră în acestea direct pentru a-și rezerva zborurile, în timp ce doar 16% o fac pe site-urile web ale hotelurilor.

Clasamentul este diferit în etapa anterioară rezervăriiAtunci când se ia decizia, pentru media celor trei piețe europene consultate, cea mai mare influență o are Google, pentru 58%, în timp ce OTA-urile influențează pe 56%, iar motoarele de căutare meta pe 54%. Site-urile web ale companiilor aeriene și ale hotelurilor influențează în decizie pe 27% și 23%, respectiv.

TripAdvisor, importanța comentariilor

Dar chiar și peste cele menționate mai sus, site-ul care iasă în evidență ca fiind cel mai consultat pentru a ajuta la deciderea destinației, este cel care are succes în cometariile călătorilor este TripAdvisor81% dintre respondenți asigură că au citit aceste comentarii, în timp ce 76% indică faptul că au preferat să acceseze informații despre destinații și companii, iar 75% au optat pentru ofertele existente pe piață.

Studiul a fost realizat de Expedia pe baza a 3.000 de sondaje (câte o mie pentru fiecare dintre cele trei piețe menționate mai sus) în rândul persoanelor care au făcut cel puțin o excursie în ultimul an.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.