Shadow

Opt elemente cheie pentru a crea cea mai bună experiență de utilizator pe site-ul hotelului

Utilizarea unor instrumente puternice care simplifică experiența utilizatorului permite site-ului de hotelului să ofere clientului acel avantaj competitiv în itinerariul său de cumpărături, ceea ce va face mai probabil ca acesta să rezerve din nou pe acesta. Paul Stephen, CEO al Sagittarius, agenție specializată în design web și marketing mobil, printre alte discipline, discuta opt moduri în care întreprinderile de turism pot îmbunătăți experiența clienților

  1. – Fii cel mai bun în satisfacția clienților

Furnizorul trebuie să facă tot ce poate pentru a obține satisfacția clientului final, inclusiv designul site-ului web și procesul de rezervare.

  1. – Funcționalitatea tematică de căutare

Cele mai bune site-uri de călătorie permit utilizatorului căutarea tematică de cazare, care se poate baza pe locații sau pe caracteristicile unor facilități, cum ar fi hoteluri pe plajă sau spa, în timp ce altele se adaptează la anumite segmente de cerere, cum ar fi familiile sau turismul de afaceri. Pot fi adăugate criterii de căutare suplimentare, datele specifice și punctajele hotelurilor pentru a accelera procesul de găsire a locului perfect pentru a te caza.

  1. – Navigare multicanal

Hotelierul trebuie să se asigure ca contul personal al clientului poate fi vizualizat de pe orice dispozitiv, fie că este vorba de un computer, tabletă sau smartphone. Utilizatorul, de exemplu, poate fi în mijlocul căutării de hoteluri pe Internet atunci când trebuie să plece de acasă își poate introduce contul în aplicație sau în versiunea mobilă și cu un singur clic localizează căutările recente, poate reveni rapid până la punctul în care l-a lăsat fără a reintroduce criteriile de căutare.

  1. – Plata ușoară

Permiterea stocării informațiilor de plată și accesarea acestora prin toate dispozitivile asigură ca clienții își pot finaliza rapid rezervarea. Noile tehnologii permit, de asemenea, introducerea de detaliilor pre-înregistrate ale cardului de credit sau debit sau dispozitivul utilizatorului, ceea ce poate crește conversiile și asigură un proces confortabil de cumpărături.

Obiectivul este de a reuși ca clientul sa revină pe site-ul hotelului de fiecare dată când trebuie să facă o rezervare pentru experiența optimă.
Obiectivul este de a reuși ca clientul sa revină pe site-ul hotelului de fiecare dată când trebuie să facă o rezervare pentru experiența optimă.
  1. – Oferte speciale pentru membri

A oferi oferte speciale și reduceri de loialitate prescriptorilor de brand sau adepților acestora de pe rețelele socializare. Această opțiune poate include oferte la hoteluri, alte tipuri de cazare sau zboruri, să fie disponibile doar pentru o perioada scurtă de timp și numai cu un cod de ofertă la care acești membri vor avea acces. Furnizorul poate trimite acele oferte prin e-mail, pe care consumatorii le primesc în funcție de destinațiile perfecte.

  1. – Tururi de realitate virtuală

Industria turismului și-a dat seama că consumatorii au nevoie să se îmbarce într-o călătorie vizuală. Sectorul este spațiul ideal pentru impactul tehnologiei, deoarece oferă un mediu vizual pentru a arăta destinațiile și experiențele într-un mod mult mai viu și experiențial decât imaginile statice. Există atât de multe site-uri web de călătorii care concurează pentru a-și câștiga un loc în afacere încât lui Paul Stephen nu-i vene să creadă că multe dintre ele arată încă conținut static.

  1. – Recenzii 

Este esențial că site-ul să includă recenziile clienților, ceea ce permite să obțină încrederea utilizatorului, deoarece 63% dintre ei se simt mai înclinați să rezerve pe o pagină care are aceste opinii.

  1. – Personalizare

Personalizarea permite site-urilor de turism să ofere conținut relevant vizitatorilor în funcție de locul în care au dat clic și cine sunt, dar numai 45% dintre companii îl folosesc. Paginile web pot fi structurate în jurul comportamentului utilizatorilor de Internet, contribuind la crearea unei conversații naturale și a unei relații cu călătorul. De fapt, aceștia pot acum să îndrume consumatorii cu mesaje personalizate bazate pe date precum termenii de căutare, site-ul de referință, locația geografică sau frecvența vizitelor, pentru a-i ajuta să își achiziționeze călătoria.

Din punctul de vedere al clientului, este ca și cum ai transfera experiența cu un agent de turism în lumea online care te-a servit în ocazii anterioare, așa că este timpul ca site-urile de turism să utilizeze toate aceste informații pentru a obține astfel că consumatorul să revină din nou și din nou.

Nu este surprinzător, utilizatorul se așteaptă ca firma turistică, oricare ar fi ea, să știe cine este, unde a fost și care sunt preferințele sale. De-a lungul timpului va ști care sunt destinațiile care va interesează să călătoriți, deoarece aveți mai multe informații disponibile, astfel încât site-ul vă oferă informațiile relevante care să vă ajute să luați decizia.

Prin urmare, Stephen concluzionează: „Există o oportunitate excelentă pentru site-urile de călătorie de a-și atrage vizitatorii imediat, creând pentru ei o experiență relevantă și personalizată. Dacă se face bine, ei vor converti mai mulți vizitatori în cumpărători și mai rapid”.

 

Informațiile de referință sunt disponibile pe The Drum.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.